Estee Lauder Double Wear Pudra - Bir Makyaj Blog

30 Ocak 2017 Pazartesi

Estee Lauder Double Wear Pudra

Merhaba !

Fondöten kullanmayı sevmeyen ama fondöten kadar kapatıcı olmasını isteyenler için pudra önerim var. Aldığım günden beri elimden düşmüyor diyebilirim.


Estee Lauder Double Wear Pudra


Double Wear serisi kendini ispatlamış bir seri olarak karşımıza çıkıyor. Satış  danışmanı içerisinde petrol ve türevleri olmadığını , alerji riskinin olmadığını söylemişti.

Özellikle belirtmek istiyorum ki ben her pudrayı kullanamıyorum. Beyaz tenli ve nötr olduğum için her ton uygun olmuyor. Ya çok sarı yada pembe kalıyor. Double Wear cildimde doğal , yoğun kapatıcı ve gün içinde oksitlenme yapmadan cildimde duruyor.


Estee Lauder Double Wear Pudra


Cildimde bütün gün duruyor ve herhangi bir şekilde uçmuyor. Uygulama yaptıktan sonra gözaltı kapatıcısan ihtiyaç duymuyorum. Cildi canlı gösteriyor ve bütün kusurları örtüyor.

Estee Lauder Double Wear Pudra


İçerisinde çıkan sünger iki taraflı biri kadifemsi görüntü veriyorken diğer tarafı pürüzsüz görüntü sağlıyor. Başka bir fırçaya gerek kalmıyor. Makyaj çantanızda rahatça taşıyabilirsiniz. Dizaynı ve süngeri de başarılı.

Estee Lauder Double Wear Pudra
Uygulanmış hali 👍

Kesinlikle High End ürün olsun istiyorsanız ve bütçeniz uygunsa kesinlikle şans vermelisiniz.

Ürünün fiyatı : 195 TL

Estte Lauder markasını Boyner , Tekin Acar , YKM ve Sephora Mağazalarında bulabilirsiniz.

Yeni yazılarda görüşmek üzere 🙋



8 yorum:

  1. Gerçekten başarılı bir pudraya benziyor. Benim denemem lazım almadan kapatıcılığı tatmin ederse şans veririm kesinlikle. Güle güle kullan ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok başarılı. Gün içerisinde çizgilere de dolmuyor. Şans vermelisin . Teşekkür ederim ❤

      Sil
  2. vay be böyle pudraya can kurban :) alabilirim duruşunu gerçekten beğendim markanın kalitesine zaten laf yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estee Lauder ' in her ürünü başarılı gerçekten. Şans verilmeli diye düşünüyorum ❤

      Sil
  3. baya baya kapatıcıymış çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok başarılı kapatıcılık konusunda 👍

      Sil
  4. yağmur hanım sizin kullandığınız hangi rengi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2N1 Desert Beige. Kış rengimdir. Denemeden almayın sizde 🙏🏻

      Sil