Acuvue Oasys - Saydam Lens numaralı - Bir Makyaj Blog

1 Şubat 2017 Çarşamba

Acuvue Oasys - Saydam Lens numaralı

Herkese Merhaba !


Benim gibi gözlük kullanmayı sevmeyen ama lens için tereddüt eden biriyseniz bu yazıyı okumaya devam etmelisiniz. 

Önce Astigmat oluşmuştu gözlerimde ve çok kitap okumaktan dolayıydı sorun başlangıcı !  En sevmediğim şeyi  gözlüğü verdiler. Lens için uygun değil demişlerdi. 😔

Astigmat sorunu Miyopluğa başladığında lens verdiler. Kaç marka kullandıysam gözlerim acıyor, yanıyor ve kurumalara sebep oluyordu. İki üç saat kullanıp kenara atıyordum. 

Acuvue Oasys - Saydam Lens numaralı

Sonunda gözlerimin rahat ettiği bir lens buldum. Sizinle de paylaşmak istedim. 

Acuvue Oasys tanıştıktan sonra lensleri gözlerimde unutuyorum. Çünkü hiç bir şey yokmuş gibi gözlerim çok rahat ediyor. Normalde banyoya girilmez , gece çıkartan çıkarmak gerekiyor. Ben unutuyorum ve iki olayı da yapıyorum 😊

Gözlerime hiç bir şekilde zarar vermiyor. Kızarıklık, kaşıntı, yanma vs. problemleri oluşmadı. Uzun süredir de kullanıyorum. 

Lensler Süresi Nedir ? 

Lens açıldıktan sonra 1 ay kullanılıyor. Zaten bir ayı geçtikten sonra canınızı yakmaya başlıyor. Her gün Lens suyunu değiştirmelisiniz. 

Lens Solüsyonu Önerim ise ; 

Acuvue Oasys - Saydam Lens numaralı

Bugüne kadar çok ürün kullandım ama kendisini daha çok sevdim. Şans vermelisiniz .

Ayrıca ; Acuvue Oasys markasını Lens Marketten de temin edebilirsiniz. Takıldığınız yerde müşteri hizmetleri size yardımcı oluyor. En uygun fiyatı onlarda buluyorum . Çünkü ben lenslere hep 300-350 TL ler verdim. Ne güzel kazıklanmışım .. ohhh sefam olsun . Göz sağlığım değil mi ? Canım sağolsun 😂

Başka yazılarda görüşmek üzere 🙋

2 yorum:

  1. Ben de bu markayı kullanıyorum lenste. Kesinlikle diğer lenslere göre çok farklı ve rahat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende iki yıldır kullanıyorum inanılmaz rahat çok seviyorum bende ❤

      Sil