The Balm Dosyası 9 #The Balm - Nude Dude Volume 2 - Bir Makyaj Blog

26 Eylül 2016 Pazartesi

The Balm Dosyası 9 #The Balm - Nude Dude Volume 2

Merhaba !


The Balm paletlerini duymayan yoktur. Nude Dude paletini ise ben en çok buğday tenlilere ve esmerlere yakıştırıyorum. 

The Balm - Nude Dude Volume 2

Kendisini delicesine istemiştim. Birbirlerine uyumlu renklerden oluşuyor ve kesinlikle sarı tonlar lilalar istiyorsanız tam sizlik bir palet. 

The Balm - Nude Dude Volume 2

Palette 12 renk bulunuyor. 4 tonu Mat ( Fearless,Flawless,Feisty,Friendly) , 8 tonu ( Fabulous,Firm,Faitful,Fit,Flirty,Funny,Fierce,Fine) sedefli/ışıltılı farlara sahip bir palet. 

Günlükte kullanılabilecek renkler mevcut ve sedefli sevenler için çok güzel tonlara sahip bir palet. 

The Balm - Nude Dude Volume 2

Fearless - Flawless firm renklerini günlük tek başına bir eyeliner ile rahat kullanabilirsiniz. Kaş altını aydınlatmak için Fabulous rengini , gözlere derinlik katmak için harika bir kahve Flawless rengini kullanabilirsiniz. Bu palette en çok Fit rengini seviyorum. Zaten sadece onun için almıştım.

The Balm - Nude Dude Volume 2

Flirty rengi en dikkat çekici lila diyebilirim.Çok güzel ışık yansıtıyor ve gözlerde harika duruyor. Fine rengi ise gölgelendirme de kullanabileceğiniz bir diğer renk. Funny rengini sürün ve çıkın kahve kızıl barındıran bir renk. Mürdüme yakın bir renk istiyorsanız Friendly tam sizlik!

The Balm - Nude Dude Volume 2

Gözleri aydınlatmak , gölgelendirmek ve sür çık farlar isiyorsanız bu palette bronz,kahve,lila renkleri ve koyu renkler oldukça mevcut. 

The Balm - Nude Dude Volume 2

Pigmentleri her zamanki gibi harika. Çok tozutma problemi yok. Sonuçta Naked paletler de tozutuyor. 

Fiyat performans açısından harikalar yaratan bir palet diyorum. Üstelik indirimli dönemlerde 45 TL ye kadar iniyor.

Sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. 

Ben Nude Tude ve Nude Dude paletlerinin indirimli dönemlerde kaçırmamanızı öneririm. 


Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

2 yorum: