Nasıl 7 Kilo Verdim ? - Bir Makyaj Blog

23 Eylül 2016 Cuma

Nasıl 7 Kilo Verdim ?

Merhaba !


Uzun süredir bu yazıyı yazmak istemiştim. Artık uygun zamanı buldum ve sizlerle de paylaşmak istedim. 

Özellikle belirtmek istiyorum. Kan testlerimde herşey normal ve sizde önce doktora gitmelisiniz. 

Nasıl 7 Kilo Verdim ?
Ortaokul halime merhaba :)
Liseye kadar olan dönemimde aşırı zayıftım. Bu süreçte sürekli doktorlara giderek demir ilaçları , balık yağları ve bir sürü takviye ürünler kullandım. Liseye geçtiğim ve ikinci sınıfta ise biranda başlayan baş edemediğim kilolar meydana geldi. Diyetisyene gidip bir çare aradık çünkü 70 lere kadar yükselmiştim. Bir kaç ay gittim ve bıkmıştım evet 5-6 kilo verebildim ama sınıfta ara öğün yaparken dalga geçildiği için bırakmıştım.

Lise bittiğinde hala kilom vardı ve tekrar bir diyetisyene kendi isteğimle gittim. Birkaç ay gittim kilo veremedim ve bıraktım. 

2010-2013 gibi kendi kendime kilo vermeye başladım. İş hayatında olduğum ve yorulduğum için büyük ihtimalle diye düşünüyorum. 2014 sonlarına doğru kendim evde yaptığım plates ve yürüyüşler sayesinde 30 cm den fazla incelme ve kilo vermiştim.
Nasıl 7 Kilo Verdim ?
2014 Eylül . Kendi proğramım ile incelmem sonucu çıkan sonuç :)
Yaklaşık 3-4 yıldır ise sabit 63-65 kilo arasında dolanıyordum. Fakat bu sene (2016) spor salonuna yazılıp yine 69 olduğumu görene kadar !

Sporda ilk ay düzenli gitmeme rağmen su içerek 3 kilo verdim. Sonraki aylar devamı geldi ve 62 kiloya kadar düşmüştüm. Tabi ki sporu da bıraktım.Çünkü basen problemim var ve hiç mi erimez hiç mi gitmez. Bıraktıktan sonra tekrar kilo aldım 3 kilo kadar ama su içmediğim için ödem var maalesef.

Ben nelere dikkat ettim ; 

Günlük 2,5 - 3 lt su içmeye , bugün çok fazla yediysem diğer gün az yemeye ve ara öğün tüketmeye çok dikkat ettim. 

Şimdilerde ise tekrar diyete değil sağlıklı beslenmeye ve düzenli alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum sporu ! 

Bir proğram yapacağım eskiden nasıl yaptıysam ve sizinle paylaşacağım. Kullandığım proğramlar ve videoların linkinide sizinle paylaşacağım.

Bu yazının devamı gelecek. Diğer yazımda sizlerle ölçülerimi ve proğramlarımı paylaşacağım. 


Şimdilik mutlu kalın !






4 yorum:

  1. En büyük sorunum su içememe sorunu. Bazen 1 bardak su içmeden günü bitiririm.
    Yazını merakla bekliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en çok problem yaşadığım su olayı . Ay başında onayladı yapacağım artık güzel şu tüketimi yapıyorum :) Sevgiler

      Sil
  2. Kuzum o zayif halinde daha da guzelmissin ama fazla bi kilon yok bence, bende hic su icemiyorum kisin hele hic cok sagliksiz ama napayim bende insallah aliskanlik kazanabilirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kilom var kuzum inşallah eski halime döneceğim psikolojik olarak da mutlu olacağım ❤ Aslında yeni alışkanlıklar kolay oluyor ama biraz sabır gerekiyor 🙈

      Sil