Bebak Gül Suyu - Bir Makyaj Blog

28 Eylül 2016 Çarşamba

Bebak Gül Suyu

Merhaba !

Bebak markasının Gül suyu doğal gül kokularından elde edilmiş içerisinde alkol bulundurmayan içeriği temiz diyebileceğimiz bir ürün.

Bebak Gül Suyu

Cildi sıkılaştırdığı vaatleri arasında bulunuyor. Ben henüz bir kutu bitirdim ama devamlı alacağım ürünler arasına girdi. Cildime  uyguladığımda herhangi bir tahriş veya kızarıklık yapmadı. Kardeşimin sivilcelerinde ve kendimde ara ara çıkan sivilcelere bir kaç gün içerisinde ağrısını ve kızarıklığını alıp olgunlaştırdı. Sivilce ve siyah nokta oluşumlarında önemli bir rol oynuyor. 

Gül suyunun faydaları çok fazla ve tonik olarak her gün kullandım.Yaz günlerinde dolapta bekletip yüzüme sıktım. Çok güzel ferahlık veriyor. Cildi nemlendiriyor. Cildimin daha iyi temizlendiğini ve rahatladığını hissediyorum. 

Bebak gül suyunu alırken bu kadar iyi olabileceğini düşünmemiştim. Ürün 215 gr ve ayrıca Bebak Türk Malı . 

Ürünün fiyatı 6 TL. 

Kozmetik mağazalarında ve online sitelerde rahatça bulabilirsiniz. 


Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder