Koçtaş - Makyaj Takı Kutusu - Makyaj Organizeri - Bir Makyaj Blog

12 Mart 2016 Cumartesi

Koçtaş - Makyaj Takı Kutusu - Makyaj Organizeri





Merhaba !



Uzun bir süre makyaj malzemelerimi bir arada tutabilmek için çekmeceli bir organizer  arıyordum. 

Koçtaş mağazalarında ev bölümün de bulunan makyaj takı kutusu olarak geçen çekmeceli organizer tam da istediğim gibi olunca hemen aldım. 

Neden Koçtaş ? 

Piyasadaki ürünlere göre pleksisi daha kaliteli ve daha uygun fiyatlı olması cezbediyor. Ürünü yıllarca kullanabilirsiniz. Ben geçen yıl kasım ayların da almama rağmen bir çizik bile olmadı. 


Büyük  24x13x15 cm 
Küçük 19.3x11.8x9.9 cm

Çoğu eşyanızı içine alabiliyor. Çok büyük ve geniş paletler sığmıyor.

Ürün 2 ayrı çekmece ve 2 bölmeden oluşuyor. Yer tasarrufu açısından ben üst üste koydum. İki ayrı ürün gibi durmuyor. 

Koçtaş - Makyaj Takı Kutusu - Makyaj Organizeri


Yukarıda görüldüğü gibi çekmece bölümüne üst üste iki adet The Balm paleti sığıyor. Kalan boş kısımlara da gel eyeliner veya tekli farlardan koyabilirsiniz.

Ürünleri nasıl yerleştirdim nasıl duruyor derseniz sizi şuraya alalım :)

Ben çok memnun kaldım ve iki adet daha sipariş verdim :) Fırçalarımı koymak ve kalan bazı eşyalarımı koymak için tekrar Koçtaş 'ın sitesinden aldım. 

Mağazalarında bulamıyorum Koçtaş 'ın sitesinden linkteki bölümden satın alabilirsiniz. Stokta yok ise stoğa girince haber ver kısmını seçerseniz mail olarak size bildiriyorlar. 

Ürünler sağlam ve hızlı bir şekilde elinize ulaşıyor.

Ürün fiyatı ; 40 TL 
Kargo ücreti ; 8 TL

Aklınıza takılan başka sorular var ise alta yorum olarak bırakabilirsiniz. 

Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle :)

Beni  instagram.com üzerinden de takip edebilirsiniz .


7 yorum:

  1. Bende Çeyizime koymak için almayı düşünüyorum nerden alacağıma karar veremedim şimdilik küçük ucuz bir cekmecem Var :) Güle güle kullan canım çok şık duruyor organizerlerin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denk gelirsen Koçtaş'ın mağazalarından kalitesine duruşuna bakmalısın :) Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. bakmam mı bakarım tabi koçtaşa pek uğramam ama bunun için giderim kesinlikle :)

      Sil
  2. ay güle güle kullan bunlardan bana da lazım da hiç bulamıyorum, ne zaman gelse alayım desem stok bitiyor :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli takip etmek lazım kuzum ya ama çok kullanışlı :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. çeyizim için düşünüyordum uygunmuş fiyatı, güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Çeyize uygun fiyatlı ve guzel ürünlerden :)

      Sil