TOPICREM SOOTHING YÜZ VE GÖZ TEMİZLEME SUYU VE TOPICREM FLUIDE APAİSANT - Bir Makyaj Blog

25 Şubat 2016 Perşembe

TOPICREM SOOTHING YÜZ VE GÖZ TEMİZLEME SUYU VE TOPICREM FLUIDE APAİSANT







Merhaba ! 



Topıcrem markasını duymayan kalmadı sanırım ve  bende Ankara'daki etkinlik sayesinde tanıştım.


Bir babanın çocuğunun cildindeki kuruluğuna çare bulmak için geliştirdiği dermokozmetik markası haline geldi. Yetişkin çocuk fark etmeksizin rahatça kullanabileceği ürün yelpazesine sahip bir marka ve ürünlerinin içeriği de sizi kendisine bağlıyor.


Yüz ve Göz Yatıştırıcı Temizleme Suyu 



Koçtaş - Makyaj Takı Kutusu - Makyaj Organizeri



Çok hassas ciltler için geliştirilmiş. Cildi temizlerken yatıştırmayı hedefliyor. Gözlerimi yakmadı veya alerjik reaksiyon vermedi. Günlük makyajınızı rahatça temizleyebilirsiniz. Yoğun makyajları çıkartması biraz zor olabiliyor o yüzden günlük makyajınız da kullanmanız da fayda var. Cildinizi temizledikten sonra tonik olarak da kullanabilirsiniz. Cildim deki kızarıkları gerçekten azalttı ve karma olan cildim yatıştı. Bir pamuk yardımıyla nazik hareketlerle cildinizi temizleyebiliyorsunuz. İçerisin de gliserin de bulunuyor. Ayrıca içeriğinin temiz olması da gönül rahatlığıyla kullanabileceğiniz  bir ürün olacak.

Bir daha alır mısın derseniz ? Kesinlikle bir daha alacağım. Bugüne kadar cildimi yatıştıran ve kızarıklığını alan nadir ürünlerden oldu.

Ürünün fiyatı :39,90 TL 

Hassas Ciltler için Yatıştırıcı Yüz Kremi



Koçtaş - Makyaj Takı Kutusu - Makyaj Organizeri



Topıcrem ürünlerinde paraben renklendirici ve parfüm bulunmuyor. Bu yüzden tüm ailenin rahatça kullanabileceği bir krem. Losyon gibi ve kokusuz. Kokusu olsaydı zaten temiz bir içerik olamazdı. Çok az ürün almanız yetiyor. Karma olan cildimi daha fazla yağlanmasına sebep olmadı. Nemlendirmesi orta derecede diyebiliriz. Çok kuru ciltler için yeterli olmayabilir. Ürünün yatıştırma özelliğini çok sevdim ve ciltte hızlı bir şekilde emilimini sağlıyor. Makyaj öncesi kusursuz bir cilt elde ediyorum. Ürün 40 ml ve açıldıktan sonra 6 ay içerisinde kullanılması gerekiyor. Cildimi rahatlatmasını çok sevdim. Kesinlikle fiyat performans açısından çok yüksek. Kesinlikle denemeye değer.

Ürünün fiyatı : 39.90 TL 

Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle :)

Instagram : birmakyajblog



4 yorum:

  1. Ben hiç memnun kalmadım :( Cildim hassas olmasına rağmen herhangi bir etkisi olmadı :(

    YanıtlaSil
  2. Nemlendirici kremi ben de çok sevmiştim ama makyaj temizleme suyu gôz makyajını bulaştırdığı için sevmemiştim. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yavaş yavaş yaparsanız suyu ile çok güzel temizliyor. Ilk yaptığım da benim de her yerime bulaşmıştı :) Teşekkür ederim ❤

      Sil