Aynalı Takı Dolabı - Bir Makyaj Blog

14 Mart 2016 Pazartesi

Aynalı Takı Dolabı

Merhaba !



Takılarımı ve yüzüklerimi hep elimin altında gözümün önünde olmasını istiyorum. Fakat kolyeler ve küpeler açıkta ve yüzüklerimi de kutularda saklamak zorunda kalıyordum.

Daha önce takı dolaplarını almak istemiştim ama fiyat olarak pahalı gelmişlerdi. Piyasaya göre A101 marketi çok daha uygun ve kullanışlı bir takı dolabının geleceğini haber verdi. 

Aynalı Takı Dolabı

Perşembe günleri daha uygun fiyata çok güzel ürünler getiriyorlar. Bilmeyenler için her perşembe günü mutlaka bakın derim.

Takı dolabını bir an karar vererek aldım. Çokta memnun kaldım. Bazı kusurları vardı ama değiştirmek için uğraşmadım.

Ürün özellikleri ;

Yüzüklük ;  88 Adet
Küpelik ; 62+59 Adet
Kolyelik askısı ; 12+10+10 Adet
Aksesuar Bölümü  ; 8 Gözlü

Benim ürünüm de alt tarafta çekmece yok. Belki olmadığı için veya zemin düz olmadığı için  açarken sallanıyor. 

Aynalı Takı Dolabı

Aynalı olmasını çok sevdim. Zaten boydan bir aynam vardı ama takı dolabında olması da hoşuma gitti.

Oldukça şık ve kaliteli duruyor.

İçerisine ürünlerimi yerleştirmeden oksitlenen ürünlerimi attım . 

Aynalı Takı Dolabı

Parfümler , kremler , tokalar ve takılar rahatça sığdı. Bence fiyatına göre çok işlevsel diyebiliriz. 

Artık her ürünüm elimin altında :)

Sormak istediğiniz sorular var ise lütfen yorum olarak bırakınız. 

Başka bir yazıda görüşmek üzere :) 

Beni instagram üzerinden de takip edebilirsiniz.

7 yorum:

  1. Bende almayi düşünüyorum ama alacağım yatak odasına göre karar vericem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanın bu arada :))

      Sil
    2. Kesinlikle odanızın rengine göre güzel bir şey alın :) Teşekkür ederim ❤

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan.Bende A101 den bu takı dolabından aldım ama benimkinde çekmece de vardı.Aynı ürün için birisinde olup birinde olmaması garipmiş.
    Gerçekten çok kullanışlı bir şey hemde bu fiyata çok uygun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :) sende güzel günlerde kullan :)

      Sil
  3. Merhabalar çekmeceli olanı da aynı genişlikte mi? Bende alacağım cok araştırdım. Derinlik özellikle kac cm merak ediyorum

    YanıtlaSil