Yves Rocher - Yatıştırıcı ve Nemlendirici Krem - Bir Makyaj Blog

25 Mart 2016 Cuma

Yves Rocher - Yatıştırıcı ve Nemlendirici Krem



Merhaba !

Yves Rocher - Yatıştırıcı ve Nemlendirici Krem
Yves Rocher Resmi Sayfasından Resim Alınmıştır.

Hassas ciltler için geliştirilmiş ve  içerisinde Sarıteçan Yaprağı özünün yatıştırma etkisini de hissedeceksiniz.

Özellikle alerjisi veya ürtiker cilt sorunu yaşayanlarının gönül rahatlığıyla kullanabileceği cilt bakım kremidir. 

Alerjim veya ürtikerimin  arttığı dönemlerde bile yanma hissetmediğim nadir ürünlerden biridir. 

Başta tereddüt ederek alsam kendisine aşık oldum.

Krem ince yapıda ve nem vermesi cilde göre değişse bile yeterli olacaktır. Kızarıklık olan bölgeleri çok iyi derecede yatıştırıyor.

Makyaj altı güzel bir nem veriyor. Kuru ciltleri ve hassas ciltleri yatıştırarak kızarıklıkları alıyor. Cilt tonunu eşitliyor.

Özellikle cildi çok gerilenlerin ve kızarıklık problemleri olanların da kullanabileceği bir kremdir.

Yves Rocher - Yatıştırıcı ve Nemlendirici Krem
Yves Rocher Resmi Sayfasından Resim Alınmıştır.


Ben akşam yatarken , sabah makyaj yapmadan önce  sürekli kullandım. Yağlı olan bölgelerimi nem verirken daha çok yağlı bir görüntü vermemesini sağladı.

En büyük korkumuz aslında yağlı bölgelerimizin nem veren ürünlerle birlikte daha çok kötü bir görüntü almasıdır. İşte bu konuda her cilt tipi gönül rahatlığıyla kullanabilir.

Ürün 50 ml . 

Ürünün Fiyatı : 47 TL 

Kampanyalardan ve kartınıza özel indirimlerden yararlanabilirsiniz. 

Yves Rocher ürünlerinin dış ambalajını ara ara  değiştiriyor fakat ürünün içerisinde herhangi bir değişme olmuyor. 

Evet dilimin döndüğünce sizlere anlatmaya çalıştım. Ambalaj konusuna da değindiğime göre ben artık gönül rahatlığıyla gidebilirim :)


Başka bir yazıda görüşmek üzere :)


Beni instagram üzerinden de takip edebilirsiniz. 


4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim :) okuduğun için bende teşekkür ederim ❤

      Sil
  2. Yıllardır kullandığım marka, gerçekten çok başarılı��hiçbir ürünü beni hayal kırıklığına uğratmadı. Bu serinin yüz spreyini aldım,yaz kış dolapta muhafaza ediyorum,çok güzel ferahlatıcı bir etkisi var ve cildi yakıştırıyor tavsiye ederim��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yıllardır kullanıyorum bub serinin toniğini de tavsiye ederim. Seri gercekten güzel 😋

      Sil