The Balm Dosyası 4 # The Balm Sexy Mama Transparan Pudra - Bir Makyaj Blog

7 Şubat 2016 Pazar

The Balm Dosyası 4 # The Balm Sexy Mama Transparan Pudra





Merhaba !


Bugün ki konuğumuz The Balm markasının transparan pudrası Sexy Mama.

Herkes tarafından çok sevilen bu ürün hakkında neler düşünüyorum :) 

The Balm Dosyası 4 # The Balm Sexy Mama Transparan  Pudra


Ürünümüz tam da ismini yansıtan bir dış görünüme sahip. Mıknatıslı bir ambalajı olduğu için seyahatler de ve gün için de çantanızda rahatça taşıyabilirsiniz. Yumuşak gibi görünse de ben düşürdüğüm de kırılmamıştı. Kocaman bir ohh çekmiştim :) 

The Balm da standın da ürün bilgisi olarak allık olarak yazıyor fakat  ürün aslında transparan pudra olarak karşınıza çıkıyor. Diğer kullandığım transparan pudralar ile karşılaştırma yaptığım da ürün tam transparan pudra değil. Cilt tonunuza göre ve kullandığınız ürüne göre renk veriyor diyebilirim.

The Balm Dosyası 4 # The Balm Sexy Mama Transparan  Pudra


Özellikle pürüzsüz bir görüntü vermesi en sevdiğim özelliklerinden biri oldu. Göz altı kapatıcımı sürdükten sonra  pudrayla geçtiğim zaman harika sonuçlar aldım. 

Karma ciltlerin ve yağlı ciltlerin en çok tercih edebileceği bir pudra listesine çok rahat girer. Çünkü mat bir görüntü verdiği için gün için de yağlanan bölgeye uygulandığın da cilt normale dönüyor. Benim cildim karma ve bende gün için de bir iki defa tazeliyorum. 

Ürün 7 gr oldukça da bereketli . Ürün kullandığınız fırçalara göre tozutma yapabiliyor.  

En sevdiğim pudralar listesine şimdiden girdi bile. Elimde ki ürünler bitince tekrar alabilirim. 

Genel olarak kendisinden çok memnun kaldım . Ürün fiyatı 40 TL . İndirimli dönemler de alabilirsiniz . 

Bilmeyenler için The Balm markası sadece Gratis mağazalarında satılıyor. Özel günlerde ve bayramlar da %40-50 indirime giriyor.  İndirimleri takip ederseniz The Balm'ın her ürününü daha uygun fiyata alabilirsiniz. 

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın :)

Intagram : birmakyajblog


2 yorum:

  1. bu pudrayı merak ediyorum ama transparan olmaması her seferinde vazgeçmeme sebep oluyor :D dediğin gibi uyum sağlıyorsa deneyebilirim o zaman <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt ile uyum sağlıyor ve bu yüzden ben çok ama sevdim :)

      Sil