The Balm Dosyası 5 # The Balm - Hot Mama Allık - Bir Makyaj Blog

8 Şubat 2016 Pazartesi

The Balm Dosyası 5 # The Balm - Hot Mama Allık





Merhaba !


The Balm Dosyası 5 # The Balm - Hot Mama Allık


Sizleri en sevdiğim başka allıkları rafa kaldıran bir allık ile tanıştırmak istiyorum.

Ürün ambalajı mıknatıslı bir dış kutuya  sahip . Seyahatler de,  çantanız da rahatça taşınabiliyor.

Özellikle beyaz tenlilere ve sarışınlara yakışan The Balm markasına ait  Hot Mama ! Bronz tene ise daha çok yakışıyor.

Nars Orgasm allığına dupe olarak gösteriliyor. Nars Orgasm allık daha pembe ve ışıltılı pigmente sahip. Hot Mama allık şeftali alt tonlu pembe bir allık. Işıltısı ise o kadar güzel ki aydınlatıcı kullanmaya gerek kalmıyor.

The Balm Dosyası 5 # The Balm - Hot Mama Allık


Artık her makyajım da hep bu allığı kullanır oldum. Bu konuda abartmıyorum çünkü diğer ürünlerimi hep tanıdık çevreme verdim. Önceden hiç allık kullanmayı sevmezdim. Çünkü renkler hep abartı gibi oluyordu. Tam rengimi  bulamamıştım. Bir indirim dönemin de denemeden aldım. Aldığım günden beri elimden düşürmedim ve  hâlâ dibini göremedim. Oldukça bereketli bir allık ve sanırım evliyalık :)

The Balm Dosyası 5 # The Balm - Hot Mama Allık


Ben çok seviyorum bu allığı ve sizde kesinlikle denemelisiniz. Pişman olmazsınız diye düşünüyorum.

Ürünün fiyatı 40 TL .

Billmeyenler için The Balm ürünleri sadece Gratis mağazalarında satılıyor. Özel günler de ve bayramlar da %40-50 indirime giriyor. İndirimli dönemleri takip ederseniz daha uygun fiyata bulabilirsiniz.

Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle :)

Hoşça kalın :)

Instagam : birmakyajblog

2 yorum: