Gratis Alışverişim - Bir Makyaj Blog

23 Aralık 2015 Çarşamba

Gratis Alışverişim




Merhaba !


Uzun süredir alışveriş yapmıyordum. İhtiyaçlarımı da aldığım ve merak ettiğim ürünleri de bulduktan sonra güzel bir alışveriş yaptım.

Hadi başlayalım neler aldım ;

Eklips Fiyonklu Toka
Gratis Alışverişim


Lacivert üstünde turuncu kedi olan bu tokayı örgü ördükten sonra güzel bir görüntü olur diye aldım.

Fiyatı 4,95 TL

Manikit Keratin Manikürü
Susuz Manikür


Uzun süredir adını sıklıkla duyduğumuz susuz manikür devrimi başladı. Bende tercihimi bu üründen yana kullandım. En kısa zaman da deneyeceğim.

Fiyatı 6,90 TL 

Selective Ammıno Keratin Saç Maskesi
 Selective Ammıno Keratin Saç Maskesi


Büyük ölçüde zarar görmüş saçlar için protein maskesi saçı yeniden canlandırıyor. 

Fiyatı 39.90 TL 

Maybelline Moisture Extreme 210 That's Mauvie

Maybelline Moisture Extreme 210 That's Mauvie

Gül kurusu olan bu ruj çok hoşuma gitti ve indirimde olması fiyatına göre kalıcılığını çok sevdim.

İndirimli fiyatı 8,90 TL

Maybelline Color Tatto
Maybelline - 35 On and on Bronze
Maybelline - 35 On and on Bronze

Maybelline - 35 On and on Bronze
( Swatch )

Maybelline 20 Turquoise Forever
Maybelline 20 Turquoise Forever

Maybelline 20 Turquoise Forever
( Swatch )


Rengine bayıldığım uzun süredir istediğim 20- Turquoise Forever ve  35-On and on Bronze krem farlarını aldım. Şükür kavuşturana Bronze rengi ile beni :) Ne zamandır nerelere baktıysam bulamamıştım. 

Fiyatı 17,90 TL 

Maybellıne Color Show 40- Uptown  Bronze 
Maybelline - Color Show serisi * 40 Uptown Bronze
Maybelline - Color Show serisi * 40 Uptown Bronze 

Maybelline - Color Show serisi * 40 Uptown Bronze
( Swatch )

Yeşilin en metalik hali ve en güzel yansıması diyebiliriz. 

İndirimli fiyatı 8,25 TL

Maybelline Lastıng Drama Gel Eyeliner
Maybelline Lastıng Drama Kahverengi Gel Eyeliner
Maybelline Lastıng Drama Kahverengi Gel Eyeliner

Maybelline Lastıng Drama Kahverengi Gel Eyeliner
Eyeliner Fırçası

Maybelline Lastıng Drama Kahverengi Gel Eyeliner
Dağıtmak için kullanılan süngeri

Maybelline Lastıng Drama Kahverengi Gel Eyeliner
Üstteki eyeliner fırçası ile uygulanmış hali , alttaki resim ise eyelinerin buğulu görünümü için süngeri ile dağıtılmış hali


Siyahını çok severek kullanıyorum ama bazı makyajlar da hafif doğallık istiyordum. Kahverengi rengini almak istedim.

Fiyatı 24.90 TL 

Wet n Wild Ultimate Brow Kit 

Bildiğiniz gibi bu kaş kitini çok seviyorum. Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. Bitmek üzereyken ve bulmuşken hemen aldım :)

Fiyatı 14,90 TL

Essence I Love Trends Nail Polish The Darks 17- İndigo To Go
Essence I Love Trends Nail Polish The Darks 17- İndigo To Go


En güzel gece mavisi ve ışıltısı var .  

Fiyatı 6,50 TL

DM Fıle ın Style - Tırnak Törpüsü


Evde bir dünya törpü varken neden aldım derseniz leoparına kandım. Kıyamam kullanmaya ama çok güzel değil mi sizce de ?

Fiyatı 1,95  TL

Ecotools Full Eye Shadow - Tam Göz Gölgelendirme
Ecotools Full Eye Shadow

Ecotools Full Eye Shadow
Fırçanın detayı


Far fırçası , gölgelendirme ve kapatıcı olarak da kullanılabilir. Ucu hafif sivri yumuşacık bu fırçayla aşk yaşıyorum. 

Fiyatı 16,75 TL 

Eklips - Facial Brush * Yüz Temizleme Fırçası




Yüzümde bu dönem çok fazla sivilce çıkmaya başladı. Üstelik cildimi güzelce temizlememe rağmen siyah noktalar çıkmaya başladı. Bende gözenekleri derinlemesine temizlemek için yüz temizleme fırçası alıp denemek istedim.

Fiyatı 5,90  TL



Benim alışverişim bu kadardı. Umarım swatchlar ve ürün detayları yeterli olmuştur.

Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle :)

Hoşçakalın !


Instagram : birmakyajblog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder