Bitenler * Çöpe gidenler - Bir Makyaj Blog

30 Aralık 2015 Çarşamba

Bitenler * Çöpe gidenler




Merhaba !


Baştan uyarayım o kadar çok ürün var ki sıkılmamanız için elimden geleni yapacağım.  Olabildiğince kısa kısa yazacağım. Sormak istedikleriniz var ise lütfen yazın ayrıntılı cevap vereyim. 

Son üç dört aydır çok fazla ürün bitirdim. Bitirdikçe çok mutlu oluyorum :) Biten ürünlerimi aşağıda görüyorsunuz .



Hadi başlayalım ;


Le Petıt Marseıllaıs BeyazŞeftali ve Nektarin duş jeli ;  Yazısını yazmıştım şuradan ulaşabilirsiniz. Genel olarak nelendirme görevini üstlendiği için çok sevdim.

Duru Fresh Sensations Arındırıcı duş jeli ; İlk defa bir duş jelinin kokusu vücudum da kaldı. Sevmediğim yönü inanılmaz kuruluk yaptı. Alerjik bir bünyem olduğu için biraz kızarıklık yaptı.

Dalin Bebek Yağı ; Duş jeli yerine kullanıyorum. Yıllardır kullandığım bebek yağı Dalin markasıdır. 
Nemlendirmesini çok seviyorum.


Urban Intense Keratın Saç Bakım Kremi ; Uzun zamandır kullandığım Urban ürünlerini çok seviyorum. Kaç tane bitirdim bilmiyorum. Memnun kaldığım saç kremleri arasında Urban saç kremidir.

Dove Besleyici Bakım Kremi ; Kuru ve kabaran saç bakım kremi her duşta kullandım. Saç kabarmasını önledi. Onarma anlamında çok büyük bir etkisi olmadı.

Glıss Mıllıon Gloss Sıvı Saç Kremi ; Parlaklık vaatleri olan bu saç kremi bende sadece yağlanma ve kepek problemi yaptı. Saç uçlarına bol sıkarak bitirdiğim bir ürün oldu.


Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan ; Onarıcı bakım şampuanını ben sevemedim . Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. 

Bıoblas Saç Dökülmesine Karşı Maske ; Kuru ve yıpranmış saçlar için olan bu maskenin ayrıntısına 
şuradan ulaşabilirsiniz. 

Hask Monoı Besleyici Parlaklık Yağı ; Genel olarak çok sevdim. Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. 

Saç boyalarının yanından çıkan maskeler ; Aldığım saç boyalarından çıkan maskeleri saklıyorum. Bir çok biriktirdikten sonra kullanıyorum. Bu saç maskelerini daha çok seviyorum çünkü saçı onarması ve yumuşatması muhteşem. 


Yves Rocher Boyalı Saçlar için Renk Koruyucu Şampuan ; Kızıl ve sarı saçları olanlara müjde akmasını engelleyen rengi koruyan parlaklık sağlayan uygun fiyatlı bir şampuan var. Ayırıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. 

Yves Rocher Kıvırcık Saçlar için Şampuan ;  Kıvırcık ve dalgalarımı belirginleştirmesini çok sevdim. Bu şampuanı ikince kez alıyorum. Kesinlikle öneriyorum kıvırcık ve dalgalı saçlara .

Yves Rocher Parlaklık , Nem veren Şampuan ;  Tek kelime ile ne yaptın bilmiyorum ama tek bildiğim saçlarım sert yaptı. Sevemedim kendisini memnun kalmadım.


Colgate 3 in 1 Diş Macunu ; Bu ürünleri bırakalı çok uzun süre oldu. Seyahat boyunu almıştım. Bozulmasın diye bitirdim. Tadı bana tuhaf geldi. 

Paradontax Flolürlü Günlük Diş macunu ; Diş teli kullanırken doktorumun önerisiyle 3 yıla yakın süre kullandım. Paradontax markasından genel olarak memnunum.


Loreal Üç Etkili  Kusursuz Makyaj temizleme Suyu ;  İlk aldığımda gözlerimi çok fazla yakmıştı. Kofreli ürünün yanında gelen makyaj temizleme suyunu fırçalarımı temizlemek için kullandım. Memnun kaldım .

Yves Rocher Purbleuet Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleme Suyu ; Yıllardır vazgeçemediğim tek ürün purbleuet 'tir. Gözlerde fazla yağ bırakmayan nadir ürünlerden biridir. Göz makyajımı derinlemesine temizliyor.Keşke büyük boyları olsaydı daha mutlu olurdum.

Himalaya Herbals Yüz Temizleme Köpüğü ; Fiyatına göre performansı çok ama çok memnun kaldığım ürünlerden biri. Temizlemesi ve içeriğinin temiz olmasını çok sevdim. Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Yves Rocher Ferahlatan Işıltı Veren Maske ; Yaz aylarında favorim olan bu ürünü yüzüme ağır gelmemesini çok sevdim. Birde o kokusu var ya o kokusu harika tam yemelik. Ayrıntılı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. 


Benri Makyaj Temizleme Pamuğu ; Bu dönem gözlerimi biraz çizdi. Ama uzun süredir kullandığım ürünlerden . Genel olarak seviyorum.

Çöpe Gidenler ;

Note , Flormar ve Golden Rose rujlar .

* Note Rich Color Lıpstıck 10 - Italıan Rose  ; Dudağımda dalga dalga duruyor ve çok çizgilere doluyor. Sürdükten sonra dağılıyor.

* Flormar Selection 42 numara  ; Dudak çizgisini çok belli ediyor ve dağılıyor. En kötüsü de beyaz tenliler için uygun değil ölü gibi gösteriyor. 

* Golden Rose Perfect Shıne Lıpstıck 207 numara ; Rengi tam bir dudak rengi olmasına rağmen bir kaç kez üst üste sürmek gerekiyor. Dudak çizgisini çok belli ediyor. Beni hasta gibi gösteriyordu sevemedim. 



Okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım yararlı bir yazı olmuştur. 

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın :)

Instagram : birmakyajblog





4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş benim için çok yararlı oldu tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çok sevindim söze yardimci olabildiğim için :)

      Sil
  2. bir çok ürün hakkında bilgi almış olduk ellerine sağlık
    bende blog açtım blogumu takip edip yorum bırakarak destek olursan çok sevinirim. yorumların benim için çok kıymeyli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Tabi ki geliyorum blogunuza :)

      Sil