Pure Beauty - Multifunction BB Cream - Bir Makyaj Blog

13 Şubat 2017 Pazartesi

Pure Beauty - Multifunction BB Cream

Merhaba !


Bahar ve Yaz aylarında özellikle BB krem kullanıyorum. Üzerine transparan bir pudra ile geçiş yapıyorum. 


Pure Beauty markası ise Paraben, Lanolin, Alkol içermiyor. Bu sebeplerden dolayı markayı deneyimlemek istedim. Aslında CC krem almak istedim ama nedense cildim testerini bir kaç defa ayrı zamanda denememe rağmen  alerjik reaksiyon gösterdi . Bu yüzden varsa özellikle cilt ürünlerde testerleri deniyorum. 

Pure Beauty - Multifunction BB Cream

BB krem SPF 42 içeriyor. Güneşten koruma özelliği de yüksek olunca da hemen aldım. Beyaz tenli biri olduğum için cildimi her zaman renk tonunu eşitlemem gerekiyor. 

BB kremden bir tık üzerinde kapatıcı özelliğine sahip ve cildi canlı gösteriyor. Cildi nemlendirme özelliğini çok sevdim gün içerisinde ise 8 saate sonra filan yağlanma ortaya çıkıyor. Gözenekleri örtücülüğü ve küçük lekeleri kapatması başarılı 👍 Aldığım günden beri elimden düşürmüyorum. 

Diğer bb kremlerden bir tık daha üst düzeyde diyebilirim. Eğer ki kapatıcı özelliği yüksek  , gözenekleri gizleyen , cildi canlı ve doğal gösteren ve nemlendirmesini istiyorsanız kesinlikle bir denemelisiniz.

Pure Beauty markasını Watsons mağazalarından bulabilirsiniz. 

Başka bir yazıda görüşmek üzere 🙋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder