Blistex - Daıly Lıp Condıtıoner Lip Balm - Bir Makyaj Blog

6 Şubat 2017 Pazartesi

Blistex - Daıly Lıp Condıtıoner Lip Balm

Merhaba !


Kış aylarında dudaklarımın kurumaya ve çatlamaya başladığı sırada kurtarıcı ürünüm Blistex !


Blistex markasının her ürününü başarılı buluyorum. Benim ilk defa aldığım ürünüm Daıly Lıp Condıtıoner oldu. Naneli bir yapıya sahip önce dudakları yakıyor. Biraz zaman geçtikten sonra nane etkisini yapılandırmaya bırakıyor.

Yapılandırma konusunda aşırı başarılı ! İlk kullandığımda  bir gecede  çatlaklar tamamen gitmişti. Dudakta pul pul görüntüyü anında alıyor ve gece onarıyor. 

Blistex - Daıly Lıp Condıtıoner Lip Balm

Onarımı güçlü , nemlendirmesi yüksek bir dudak balmı. Tek eksi tarafı elimle almak zorunda kalıyor olmam ve  hijyenik açısından sağlıklı değil diye düşünüyorum. Evde fırça ile uyguluyorum. Tabi ki ruj şeklinde olanlar da mevcut ve kullanım açısından onlar daha basit. 

Özellikle dışı mavi olan serisi erkekler için biçilmiş kaftan ! Parlama yapmayan serisi 👍 

Her bayanın elinde bulundurması gereken dudak bakım ürünlerinden Blistex. Üstelik el kremini de başarılı buluyorum. 

Ürünün fiyatı : 15 TL 

Başka yazılarda görüşmek üzere 🙋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder