Aliexpress Alışverim ; Far Fırça Setim / Aliexpress Güvenli midir ? - Bir Makyaj Blog

2 Kasım 2016 Çarşamba

Aliexpress Alışverim ; Far Fırça Setim / Aliexpress Güvenli midir ?

Merhaba !


Sürekli Aliexpress'den alışveriş yapıyorum. Önceden 11 parçadan oluşan fırça seti satın almıştım. 4 parçadan oluşan bu fırça setinden de memnun kalınca sizlerle de paylaşmak istedim. 

Aliexpress Alışverim ; Far Fırça Setim / Aliexpress Güvenli midir ?
Resimde yan yana duran fırçalar sol baştan sıralandırılmıştır.


1.19 $ satın aldığım fırça setimi çok severek kullanıyorum. Çok uygun bir fiyata almama rağmen kılları dökülmedi. İlk geldiğinde kokusu var mı diye bakmıştım kokusu yoktu. Yaklaşık bir ay içerinde geldi. 

Far fırça setimde ;

Birinci sıradaki karıştırma fırçası gibi kullanıyorum. İkinci sıradaki fırçamı ise göz kapağıma tek renk far sürmek veya hat belirmek için kullanıyorum. Üçüncü sırada fırçamı ise detaylarda ve kirpik diplerine koyu renkler ile dumanlı makyaj uygulamada kullanıyorum. Dördüncü fırçam ise yassı olduğu için gölgelendirme amaçlı veya tek renk farlarda kullanıyorum.

Kılları çok yumuşak ve ürünü yeteri kadar alıp güzel dağıtıyor. Elim sürekli bu fırçalara gidiyor. Uzun zamandır kullanıyorum ve herhangi bir sorun yaşamadım. 

Ben çok severek kullanıyorum. Satıcı bilgilerine ulaşamadım ama size şunu söylemeliyim ki Aliexpres den ne alırsanız alın gelmese bile para iadesi oluyor. 

Ters durumlarla karşılaşmış olsam da para iademi de aldım. Uygun fiyatlı olmasına rağmen yüksek ürünleri kendine hayran bırakır fırçalar geliyor. 

Eğer sizde bu tarz ürünler görüp tereddüt ediyorsanız kesinlikle çekinmeyin derim. 

Siparişinizi verin ve sadece bekleyin :)


Şimdiden iyi alışverişler :)



2 yorum:

  1. güle güle kullan tatlım ben aliexpresten sürekli sipariş veriyorum ama henüz fırça almadım elimde çok var diye. Bir aı çöpe gidince set halinde alacağım :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) en kısa zamanda almalısın eminim memnun kalacaksın :)

      Sil