Temmuz , Ağustos, Eylül , Ekim Bitenler ve Çöpe Gidenler - Bir Makyaj Blog

21 Ekim 2016 Cuma

Temmuz , Ağustos, Eylül , Ekim Bitenler ve Çöpe Gidenler

Merhaba !


Her ay düzenli bitenler yazısı neden yazamıyorum anlamadım gitti :)  Son üç ayda bitirdiklerimi hemen yazayım :) 

1-  Lıve Clean Boya Koruyucu Şampuan ; Tekrar farklı bir serisinden devam edip tekrar şans vermek istediğim bir şampuan oldu. Boya korumasını göremedim. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Organix Coconut Water

2- Organix Coconut Water ; 3 şişe kadar bitirdim. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. Genel olarak sevdiğim ve saç uzatma etkisine bayıldığım bir şampuan oldu.

Farmasi Kayısılı Scrub

3- Farmasi Kayısılı Scrub ; Genel olarak sevdiğim ama büyük tanelerden hoşlanmayan kişilerin sevemeyeceği bir ürün olacaktır. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Yves Rocher - Nemlendirici Günlük El Kremi
Resim yazısı ekle

4- Yves Rocher Nemlendirici Günlük El Bakım Kremi ;  Genel olarak kış aylarında daha fazla kullandığım ve emilimi hızlı diyebileceğimiz el kremi. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Benri Kare Pamuk

5- Benri Kare Pamuk ; Kaç tane bitirdim sayamadım. Genel olarak memnun olduğum ürünler arasında yer alıyor. Bittikçe alıyorum.

Neutrogena Çift fazlı makyaj temizliyecisi
Resim yazısı ekle

6-Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi ; Çift fazlı olan göz makyaj temizleyicisini bu aralar bitirdikçe alıyorum. Suya dayanıklı rimeli bile rahatça sizi uğraştırmadan çıkarıyor.

Pretty Pink Parfüm
Resim yazısı ekle

7-Pretty Pink Parfüm ; Şekerli kokular sevenler için yaratılmış bir parfüm. Çok severek kullandım. en kısa zamanda elimdekiler biraz bitince almayı düşünüyorum.Gratis mağazalarında ve online sitelerde bulunuyor.

Flormar Spıder Lash Maskara,Rımmel London Scandal Eyes Rockin Curves Maskara

8-Rımmel London Scandal Eyes Rockin Curves Maskara ; Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
9-Flormar Spıder Lash Maskara ; Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 
Eklips Kirpik kıvırıcısı , EKlips oje düzeltici kalem

10- Eklips Kirpik Kıvırıcı ; Kesinlikle almayın aldırmayın ! Kirpikleri yoluyor. Kaç tane kirpiğim gitti sayesinde ! Çöpe gitti !
11-Eklips Oje Düzeltici Kalem ; Bir kullanım sonrasında kurudu. Aşırı ağır kokuyor. Hatta kullanamadım diyebilirim. Çöpe gitti !

Englısh Home

12- English Home kulaklıklar ; Ben çok fazla kulaklık bozuyorum o yüzden 2 adet var elimde. Ürünün ses kalitesi güzel . Aşırı yüksek ses sevmeyenler için ideal. Tabi bu kalitede 5-10 TL ye rahat bulabileceğiniz kulaklıklar da mevcut. Sadece görüntüsünü çok sevdiğim için gördükçe alıyorum.

Flormar Kaş kirpik tarayıcı fırça

13- Flormar Kaş/Kirpik Tarayıcı ; Uzun yıllardır benimleydi fakat artık gelmiyormuş. Bu ürüne benzer muadil bulduğum için iadere edemeyip çöpe atıyorum. Kesinlikle çok sevmiştim keşke üretseler tekrar.
Bebak Gül suyu

14- Bebak Gül Suyu ; Uygun fiyatlı olsun hemde işe yarasın diyorsanız aradığınız kesinlikle bu ürün derim. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Otacı Naturway Şampuan

15- Otacı Naturway Sarımsaklı Şampuan ; İki yıldır kullandığım saç dökülmelerini engelleyen, dolgunluk veren ve yeni saç oluşumunu sağlayan şampuan. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

 Garnier Mıcellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

16- Garnier Mıcellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ; Özellikle cilt temizliğinde ve fırçalarımı yıkarken kullanıyorum. Kaç tane bitirdim bilmiyorum. Uygun fiyatlı güzel ürünlerden diyebilirim.

Yves Rocher Tradıtıon de Hammam Duş Yağı

17-Yves Rocher Tradıtıon de Hammam Duş Yağı ; Cilde nem veren bir duş jeli. Su ile temas edince köpürüyor. Genel olarak aşırı memnun olmasam da kullandım.

Perfect Prutiy

18-Perfect Prutiy ; Almayın aldırmayın. Gözleri yakıyor. Ciltte tuhaf bir his bırakıyor. Makyaj fırçalarını tam temizlemiyor. Su gibi akıyor. Tam köpürmüyor.  Hiç ama hiç sevmedim. Bitirmek için çok uğraştım.
Redist Full Force Saç Spreyi

19- Redist Full Force Saç Spreyi ; 400 ml ve orta sert tutuşa sahip. Dökülme yapmıyor. İkinci kutusunu aldık. 
Moshos Garden Amber&Rose Clay Mask

20-Moshos Garden Amber&Rose Clay Mask ;  Genel olarak kil maskesinden memnun kaldım. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 
Oriflame Muse Parfüm

21- Oriflame Muse Parfüm ; Tekrar tekrar bittikçe alıyorum. Sadece kendisi için üye oldum Oriflame'ye ve kokusundan memnunum.

Nivea Bal Maskesi

22- Nivea Bal Maskesi ; Cildi çok güzel nemlendiriyor. Önceden kullandığım zaman yakmıştı bu sefer yakmadı. İndirim zamanlarında alınabilir. Diğer türlü pahalı bence ;)

Watsons Günlük Ped

23-Watsons Günlük Ped ; Herhangi bir kötü bir sonuç görmedim. Kullandığım süreçte parçalanmadı. Orta halli bir ürün. 
NatraCare Günlük Ped

24-NatraCare Günlük Ped ;  Tamamen organik ve kesinlikle rahatsız edici bir sonuca rastlamadım. Detaylı bir yazı yazacağım. Deneme paketi gelmişti.

Evet bitenler yazısı bu kadardı :)

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder