Moshos Garden Clay Mask Amber Rose / Gül&Amber Kil Maskesi - Bir Makyaj Blog

8 Ağustos 2016 Pazartesi

Moshos Garden Clay Mask Amber Rose / Gül&Amber Kil Maskesi

Merhaba!


Moshos Garden ürünleri kaynağı doğadan olmayan hiç bir zararlı madde içermiyor. Zararlı kimyasal , Paraben, SLS, Sülfat, Renklendirici, Parfüm gibi bir çok zararlı madde bulundurmuyor. 

Vegan ve Hayvanlar üzerinde DENEY YAPMIYOR. (Cruelty Free) 

TÜRK MALI !

Moshos Garden genel olarak kampanyalar düzenliyor ve bir kampanyasında beş ayrı ürününü aldım. 

Kampanyalarını takip edebileceğiniz linkleri yazımın altında belirtmiş olacağım. 


Moshos Garden Clay Mask Amber Rose / Gül&Amber Kil Maskesi

Gül & Amber Kil Maskesini  Kimler Kullanabilir ?

Hassas ciltler , karma ve yağlıya dönük cilt tiplerin ve bence kuru ciltlerinde rahat kullanabileceği bir kil maskesidir.

İçerisinde Isparta gülü ve jojoba yağı bulunuyor. Gül cildi sakinleştirip daha canlı gözükmesini sağlıyor ve jojoba yağı ise nem veriyor.

Nasıl Kullanılıyor ? 

Yeteri kadar üründen alıp su ile karıştırıyoruz. Tüm yüze eşit bir şekilde uyguluyoruz. ( Fondöten fırçası ile uyguluyorum.) Ürün kuruduktan sonra su ile duruluyoruz. Ürünün kuruma süresi  10-15 dk arasında ve kesinlikle kuruduktan sonra bekletmeyin. Çünkü deneme amaçlı yaptığımda cildimin yandığını ve kızardığını gördüm. Yıkadıktan sonra bir havlu ile nazikçe kuruluyoruz.

Etkileri Nedir ?

Dönüşümlü olarak iki haftada bir veya haftada bir olmak üzere kullandım. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ölü derilerden inanılmaz derecede arındırıyor. 

Siyah nokta ve sivilce oranını azaltmaya yardımcı oldu. Üstelik yağlı olan bölgeleri de dengeliyor. 

Cilde nem verme özelliği ise çok yüksek ! Ben ilk defa bu kadar nem veren bir marka gördüm.

Gül kokusu sizi rahatsız etmeyecektir. Kokulara hassas iseniz çok rahat kullanabilirsiniz. Sadece gül kokmuyor böyle diğer aromalarla birleştiği için çok güzel bir kokuya sahip. 

Cildim yumuşacık oluyor ve parlaklık veriyor.

Hani bazı maskeler vardır kullanırsın bir gün hissedersin etkisini Moshos Garden maskesini kullanıyorsunuz ve bir kaç gün etkisi duruyor. 

Bir maskeden isteyebileceğiniz her özelliğe sahip diyebilirim.

En başarılı bulduğum özellikleri ; Yoğun nem vermesi , yağlı bölgeleri dengelemesi , maskenin etkisinin bir kaç gün sürmesi ve ölü derilerden arındırması !

Sadece yüz bölgesinde kullanmıyoruz. İstediğiniz her bölgede kullanabilirsiniz. 

Ayrıca belirtmek istiyorum ; siparişinizi verdikten sonra hazırlanıyor ürünler yani direk rafta hazır ürünü , bekletilmiş ürünleri göndermiyorlar size !

Ben çok ama çok başarılı buldum en iyisini bulana kadar devamlı alabileceğim ürünler arasına şimdiden girdi bile !

Ürün 50 ml ve neredeyse altı ay kullandım. Yüzüme iki çay kaşığı yeterli geldi. Su ile karıştırdığım için hem az ürün kullanmış oldum ve uzun süre gitmiş oldu. 

Verdiğiniz paranın hakkını kesinlikle veriyor. 

Ürünün fiyatı ; 59 TL  ( Sürekli kampanya ve indirimleri mevcut )

Kampanyalardan yeni ürünlerinden hemen haberdar olmak için Moshos Garden instagram linkinden ve bu ürün için ise bu linkten ulaşabilirsiniz.


Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)





2 yorum: