Moshos Garden Argan & Ylang Ylang Saç Bakım Kompleksi - Bir Makyaj Blog

10 Ağustos 2016 Çarşamba

Moshos Garden Argan & Ylang Ylang Saç Bakım Kompleksi

Merhaba !


Bir yağ düşünün mucizevi olsun ! 

Neden mucizevi diyorum ! 

Çünkü ne desem tek bir kelime ile anlatamıyorum etkisini ! 

Moshos Garden Argan & Ylang Ylang Saç Bakım Kompleksi
İlk aldığım Moshos Garden ürünü olduğu için de ayrı bir yeri vardır bende :)

Etkileri Nelerdir ?

Saç ve saç diplerini besleyip güçlendiriyor. Saçın kırık oluşumunu engelliyor. Saçın nemli kalmasını sağlıyor. Etkisini bir kaç gün görüyorsunuz. Olan kırık görünümü nem verdiği için saklıyor. Saçı onarma gücü oldukça yüksek. Eğer ki saçlarınız güçsüz çok işlem görmüş ve aşırı kuru ise bu ürün tamda sizlik !

Saçımın en kötü olduğu dönemde alıp iki ay gibi kısa bir sürede dipten uca güçlendiğini kuruluğunun ve kırıklarımın gittiğini gördüm. Saçımın eskisi gibi parlak ve güçlü olmasına yardımcı oldu. 

Moshos Garden Argan & Ylang Ylang Saç Bakım Kompleksi
Tam bir gün önce ve bir gün sonraki resmi bakınız !
Tek kullanımda verdiği etki !

Önceki resimde görüldüğü üzere kırıkları olan , cansız mat görünümlü ve kuru bir saça sahipken ürünü kullandıktan sonra Elveda diyoruz ! 

Nasıl Kullanılıyorum ? 

Saçlarımı eşit şekilde dörde ayırıyorum. Elime aldığım ürünü elimde ovalayarak ısınmasını sağlıyorum. Tutam tutam ayrılmış saçıma eşit şekilde sürüyorum. Bazen saç diplerine bazen de saç uçlarına uyguluyorum. Saçımın o anki ihtiyacı ne ise onu uyguluyorum. Mesela o dönem saç diplerim yağlı ise daha yağlı bir görüntü olmaması için saç diplerine kesinlikle uygulamıyorum. Ürünü 1-4 saat arası bekletip yıkıyorum. Eğer gün içinde kullanmak istiyorsanız eşit bir şekilde  bir iki damla  saç ortasından saç uçlarına kadar sürün ve tam emildiği zaman durulama yapmayabilirsiniz.

Ayrıca belirtmek istiyorum . Bu yağ sadece saçlarda değil ; yıpranmış , kuru ciltlerde ve mevsim değişiminde etkilenen ciltlerde kullanılıyor. Argan etkisi olduğu için onarmaya yardımcı bir yağ !

Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum ! 

Ürünün fiyatı ; 49 TL 

Ürüne buradan ulaşabilirsiniz. 

Daha önce yazdığım Amber & Gül Maskesine ise buradan ulaşabilirsiniz. 


Başka bir yazıda görüşmek üzere hosçakalın :)





2 yorum: