DIY & Kendi Paletini Oluştur ! - Bir Makyaj Blog

15 Haziran 2016 Çarşamba

DIY & Kendi Paletini Oluştur !




Merhaba !


Çok fazla far paletim olduğu için hepsini tek bir yerde birleştirmek istedim. Kendi projemi sizlerle paylaşmak istiyorum. 


Hadi başlayalım :) 

Başta büyük bir far paleti lazım elinizde yoksa ince kartondan da yapabilirsiniz yada sosyete pazarları tarzında satılan far paletlerinden alıp da kullanabilirsiniz. 

DIY & Kendi Paletini Oluştur !

1- Paletin içindekileri çıkartıp bitenleri atıp boş hale getirdim. 

DIY & Kendi Paletini Oluştur !

2- Küçük far paletlerinin içindeki refil farları çıkarttım. 

DIY & Kendi Paletini Oluştur !


3- Bütün refil farların altına güçlü bir yapıştırıcı ile far paletine yapıştırıyoruz. Üstteki üç sıra Golden Rose markasının 5'li paletlerinin hepsini aldı. Ayrı ayrı 5 adet far paletim varken artık tek bir far paletim var. Bütün markaların refil farlarını paletime yerleştirdim. 

Size tavsiyem yapıştırıcı kokusu farlara geçmesin istemiyorsanız bir gece kapağı açık şekilde bekletmeniz. 

Son hali ise ; 

DIY & Kendi Paletini Oluştur !


Bütün paleti doldurdum. Artık hepsi elimin altında :)

DIY & Kendi Paletini Oluştur !


Çok basit bir yöntem ama kullanışlı bir çözüm oldu. Sizlerle benden görüp yaparsanız lütfen benimle paylaşmayı unutmayın :)


Başka bir yazıda görüşmek üzere :) 

Beni instagram üzerinden de takip edebilirsiniz :)

3 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. kullandığın kutu neyin kutusu canım :) ayrıca çok beğendim fikrini elimde çok fazla tekli far var ve bir arada olması çok iyi olur benim içinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım makyaj paletin kutusu :) tekli farlar üçlü Beşli farları tek bir yerde birlestirebilirsin hem az yer kaplıyor hemde hepsi elinin altında oluyor :)

      Sil