The Balm Dosyası 7 # The Balm - Nude Tude Far Paleti - Bir Makyaj Blog

13 Nisan 2016 Çarşamba

The Balm Dosyası 7 # The Balm - Nude Tude Far Paleti




Merhaba ! 

The Balm Dosyası 7 # The Balm - Nude Tude Far Paleti



The Balm Nude Tude far paletini biraz inceleyim.

Hadi o zaman ;

The Balm markasının ilk aldığım paleti ve sonradan gelenleri ise rafa kaldıran tek paletimdir.

Neden mi ?

Çünkü pembe tonlarından grilere morlara siyahlara her renk var. Eliniz ayağınız oluyor. Hep kendisini kullanmak istiyorsunuz.

Her makyajım da The Balm Nude Tude paletini kullanmak istiyorsunuz.



The Balm Dosyası 7 # The Balm - Nude Tude Far Paleti


Renkleri herkese uygun tonlar da ve kesinlikle gündüz-gece makyajınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz çok işlevli bir palet. Ben en çok sevdiklerimin üstüne kalp koydum. Selfish rengine aşık olup almıştım ve neredeyse sürekli onu kullanıyorum. Sultry rengi ise göz kapağımın crease bölgesinde kullanıyorum. Stubborn ise tüm göz kapağıma uygulayıp Sexy rengi ile gözlerimin dış kısmına dağıtarak  dumanlı bir makyaj yapıyorum.

The Balm Dosyası 7 # The Balm - Nude Tude Far Paleti

Daha yakından bakalım renklere isterseniz.

Sassy rengini kaş altına ve göz pınarında çok rahat kullanabilirsiniz.
Snobby rengini ise göz pınarlarına yakın bir yerde kullandığınızda çok farklı bir makyaj elde ediyorsunuz.
Stubborn rengini tüm göz kapağına sürün ve üzerine Stand-offish rengini sürün daha canlı ve simli bir renk elde ediyorsunuz.
Selfish rengi ise en güzel gri renklerden biri kesinlikle aşık olacaksınız.
Sultry rengi ise crease bölgesi için biçilmiş kaftan , soğuk alt tonlu bir kahverengi ve tam bir göz makyajının temelini oluşturuyor.

The Balm Dosyası 7 # The Balm - Nude Tude Far Paleti

Paletin sağ kısmındaki renkler ise daha çok dumanlı makyajlarda ve koyu makyajlarda kullanmak için oluşturulmuş.
Sexy rengi burada en çok kullandığım far ve gerçekten çok başarılı.

Genel olarak koyu renkler tozutma yapıyor. Eee o kadar olsun canım  çünkü çoğu markada böyle bir problem var. Bu kadarı kadı kızında da var :)

Ben çok ama çok seviyorum kesinlikle bir Gratis mağazasına uğradığınız zaman bakın derim.
Gratis indirimlerinden 47 TL gibi fiyatlara bulabilirsiniz.

Ürünün fiyatı- 80 TL

Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Beni instagramdan da takip edebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder