Himalaya Herbals : Yüz Temizleme Köpüğü - Neem Özlü - Bir Makyaj Blog

18 Aralık 2015 Cuma

Himalaya Herbals : Yüz Temizleme Köpüğü - Neem Özlü





Merhaba !



Himalaya Herbals : Yüz Temizleme Köpüğü - Neem Özlü



Himalaya Herbals  yüz temizleme köpüğü ile uzun zaman önce tanıştım.

Gratis mağazalarında bulabileceğimiz Himalaya Herbals Hindistan menşeii . Vegan ürünler ve doğal özler içeriyor.

Neem özlü olan köpük sabun , SLS , paraben ve alkol içermiyor. Karma ve yağlı ciltler için yağ kontrolü sağlıyor. Zerdeçal özüne de sahip Himalaya Herbals.

Ürünü kullandıktan sonra cildimin tamamen arındığını ve temizlendiğini hissediyorum. Temizledikten sonra yüzümde gerginlik hissi bırakmıyor ve kuruluk da yapmıyor.Kullandığım süreçte siyah noktalarım ve sivilce oluşumunun da azaldığını gözlemledim.

Bir pompanın tüm cildime yetmesi ve uzun süre kullanmam ise avantajı :)

En çok köpük olması hoşuma gidiyor. Üstelik yüz  temizleme fırçaları ile daha iyi sonuçlar alabiliyorsunuz.

Hassas cildimde kızarıklık ,  alerji  veya belli bir süre  sonra sivilce oluşturmadı.

Herkese rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir ürün Hımalaya Herbals Neem Özlü Temizleme Köpüğü'dür.

Ürün 150 ml olmasına rağmen dört  aydan fazla kullandım.

Hımalaya Herbals markasının toniğini ve dudak koruyucusunu da kullanıyorum. Elimdeki ürünlerinden de oldukça memnunum. Diğer ürünlerini de denemek için sabırsızlanıyorum.

Himalaya Herbals Neem Özlü Temizleme Köpüğünün  fiyatı ; 17 TL .

İndirimlerden veya kasa arkasında zaman zaman yakalayabilirsiniz .

Gördüğünüz yerde tereddüt etmeden alabilirsiniz.

Eğer sizde farklı ürünlerini ve  temizleme köpüğünü kullanıyorsanız yorumlarınızı bekliyorum.


Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle :)


Instagram : birmakyajblog


7 yorum:

  1. bilgilendirci bir yazi olmuş teşekkurler

    YanıtlaSil
  2. Himalaya markasını çok duyar oldum. En çok da nem maskesini merak ediyorum. Emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Himalaya tüm cilt tipleri için kullanılabilen alerji yapmayan performansı fiyatına göre çok iyi olan bir marka olduğu için tercih edilesi ❤ teşekkür ederim okuduğun için ❤

      Sil
  3. toniğini kullanıyorum şu sıralar, kokusu çok ağır geliyor ama sanki güzel gibi :) bunu hiç denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonigini bende kullanıyorum ama bir süre ara verdim hatta net değilim bende :) En kisa zamanda temizleme köpüğünü de denemelisin :)

      Sil
  4. toniğini kullanıyorum şu sıralar, kokusu çok ağır geliyor ama sanki güzel gibi :) bunu hiç denemedim

    YanıtlaSil