Hask - Monoı Besleyici Parlaklık Yağı - Bir Makyaj Blog

14 Aralık 2015 Pazartesi

Hask - Monoı Besleyici Parlaklık Yağı





Merhaba !



Hask markasının şampuanını , saç kremini ve maskesini kullanıp yağını kullanmamak olmazdı.
Hask şampuanını çok başarılı da bulmuştum şuradan bakabilirsiniz.

Monoı nem vermek için kullanılıyor. Hask Monoı Oıl ise sadece 18 ml.


Hask - Monoı Besleyici Parlaklık Yağı


Çok yoğun bir kıvamı var bir de o mis gibi vanilya kokusu.. Senin vanilya kokun beni benden aldı çünkü ıslak saça sürdükten bir kaç gün sonra bile saçımda mis gibi kokusu kaldı.

Vaatleri ve kullanımı  ; İpeksi , pürüzsüz bir sonlandırma için kuru veya ıslak saça uygulanıyor.
Bozuk para büyüklüğünde alınıyor. Doğru duydunuz küçük bir bozuk para büyüklüğünde .

İlk kullandığımda bu kadar yoğun olabileceğini tahmin ve ihtimal vermediğimden dolayı   kendimi annemin saçlarına yağ sürerken buldum .

Beni şaşırtan kullandığım sürecin çok uzun süre olması . Yaklaşık bir buçuk ay kullandım. Diğer bir özelliği de elektriklenmeyi aldı . Parlaklık vermesini de gerçekten başarılı buldum.

Küçük bir yağın verdiği sonuçlar fiyatına göre başarılı diyebiliriz.

Fiyatı ; 7.50 TL

İndirim de 4-5 TL ye filan geliyor.

Ben Hask markasının her ürününü denedim ve memnun kaldım. Kuru , boyalı ve aşırı yıpranmış saçıma iyi gelen ürünler arasına girdiler.

Hask ürünleri sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.


Kesinlikle elektriklenen saçlara ve kuru saçlara öneriyorum.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Intagram :  birmakyajblog


7 yorum:

  1. Keratin serisi kabarmaya çok daha etkilii ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keratin maskesini kullandım ama öğrendiğim iyi oldu :) Teşekkür ederim ❤

      Sil
  2. En merak ettiğim saç bakım ürünü :) elimdkiler biter bitmez ben de deneyecegim. Ellerine sağlık,faydalı bir yazı olmuş. Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim adına canım ❤ Umarim en kisa zamanda sende tanışırsın bu güzel ürün ile 💕 Teşekkür ederim canım sevgiler ❤

      Sil
    2. Çok sevindim adına canım ❤ Umarim en kisa zamanda sende tanışırsın bu güzel ürün ile 💕 Teşekkür ederim canım sevgiler ❤

      Sil