The Balm Dosyası 2 # The Balm What's Your Type? Dark, Tall, and Handsome Maskara - Bir Makyaj Blog

25 Ekim 2015 Pazar

The Balm Dosyası 2 # The Balm What's Your Type? Dark, Tall, and Handsome Maskara


Merhaba !

What's Your Type ? adından anlaşılacağı gibi Ne İstiyorsun ? Tek tek ayırmak ? Siyahlık ?  Uzunluk ?

Hadi o zaman biraz yakından inceleyelim ;

The Balm Dosyası 2  #   The Balm What's Your Type? Dark, Tall, and Handsome Maskara

The Balm ürünlerini çok seviyorum ve bana alerji yapmayan nadir markalardan biridir. 

The Balm markasının her zaman toz ürünlerinin performansları bahsedilirken hiç kimse de rimellerini göremedim.

Benim indirim döneminde aldığım ilk rimelim What's Your Type ? oldu . 

The Balm Dosyası 2  #   The Balm What's Your Type? Dark, Tall, and Handsome Maskara


Fırçası esnek , ince , kısa kıllı ve plastik bir yapıya sahip. Siyah , tek tek ayrılmış kirpikler , uzunluk vaat  ediyor. İçeriği temiz olan rimelin bir özelliği de kirpikleri beslemektir.

İlk açtığınız da daha yoğun bir görünüm ve uzatma sağlıyor. Bir kaç hafta sonra o yoğunluk azalıyor ama uzatması kesinlikle azalmıyor. Tek tek ayırıyor bugüne kadar hiç birleştirmedi kirpiklerimi kesinlikle sizi yarı yolda bırakmaz. Eğer gözleriniz benim gibi küçük ise esnek fırçası sayesinde size çok yardımcı oluyor. Tek tek ayırdığı için kirpiklerin dibini gösteriyor seyrek durabiliyor. O yüzden ben koyu farlar veya siyah göz kalemleri ile kirpik diplerini dolduruyorum.
Suya dayanıklı değil. Bebek şampuanı ile çıkabiliyor. Akma yapmıyor rahat bir şekilde yağmur altında gezebilirsiniz.
Eğer kısa , seyrek ve hemen dökülen kirpikleriniz varsa What's Your Type? size göre.

O kadar çok sevdim ki üç adet bitirdim. Bugüne kadar kullandığım rimelleri çoktan solladı geçti diyebilirim. 

Bir numaralı rimelim oldu ! Her zaman aldığım ve almaya devam edeceğim rimel olarak deftere liste başından girdi. 

Fiyatı ; 39,90 TL

Sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz .


Okuduğunuz için teşekkür ederim .


Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Instagram : birmakyajblog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder