Hakkımda Bilmediğiniz 11 şey ? - Bir Makyaj Blog

23 Temmuz 2015 Perşembe

Hakkımda Bilmediğiniz 11 şey ?



Merhaba :)

Sevgili  Kozmetik Psikolojisi ve İşin Aslı    tarafından davet edildim çok teşekkür ederim kızlar :)


Kozmetikpsikolojisi nden alıntı yapıyorum hemen :)

Bu etkinliğin amacı google arama motorunda bloğunuzun daha üst sıralarda çıkmasını sağlamaktadır.. Ne kadar kişi davet ederseniz bir o kadar da bloğunuzun linki duyurulmuş olur ve tıklanma sayınızda bu şekilde daha çok artar :)


1. Kendinizde sevdiğiniz 3 yönünüz ?


Yardımsever , anlayışlı ve canayakın olmak :)


2. Kendinizde sevmediğiniz 3 yönünüz ?


Çabuk sinirlenmek , diyet konusunda iradesiz olmak , sabırsız olmak :)


3. En büyük korkunuz nedir?


Annem ve Babamı kaybetmek :(

4. Gelecekte olmasını (gerçekleşmesini) istediğiniz bir hayaliniz nedir?

Kesinlikle KARİYER ! ( Başak burcu kadınıyım ben tabi ki Kariyer )


5. Sigara kullanıyormusunuz?


1 Yıl önce bıraktım . Herkese tavsiye ederim. Dumansız hava sahası çok güzel gelsenize :)


6. Mesleğiniz nedir?


Asıl mesleğim muhasebe . Şuan en sevdiğim işi yapıyorum kozmetik alanında satış danışmanı . Yardımcı olmamı ister misiniz ? :))


7.  En sevdiğiniz 3 filim?


Cehennem Melekleri serisi , Transformers serisi , Cesur Yürek


8.  En sevdiğiniz 3 kitap?


Baba ve piç (Elif Şafak), Yüreğim seni çok sevdi (Canan Tan), Cehennem (Dan brown), Pucca serileri


9.  En sevdiğiniz şarkı?


Gökhan Türkmen- Sen İstanbulsun


10. Asla vazgeçemeyeceğiniz makyaj malzemesi nedir?


Eyeliner :) 


11. Öfkelendiğin zaman öfkeni yenmek için ne yaparsın? 


Bulunduğum yeri terk ederim :)



Bende arkadaşlarımı davet ediyorum .



Makeupbyserra


Blogkızsalşeyler

Huzunsarısı

Evriminbloğu

Merve Çelik







1 yorum: