HASK ŞAMPUAN - Macadamia Oil - Bir Makyaj Blog

3 Nisan 2015 Cuma

HASK ŞAMPUAN - Macadamia Oil




Merhabalar ,

Bilindiği üzere bu benim ilk yazım ve aranıza yeni katılan bir acemiyim :) 

Sizlere Gratis mağazalarına yeni gelen Hask şampuanından bahsetmek istiyorum. Hask ,4 seriden oluşuyor : Keratin Protein , Monoi Oil , Macadamia Oil , Argan Oil. Gratis mağazalarına argan yağlı serisi hariç  3 serisi geldi.Ürün özelliklerine bahsedersek eğer ; sülfat, paraben, flatat,gluten,alkol ve yapay reklendiriciler içermiyor.
Macadamıa tamamen kuru ve yıpanmış boyalı saçlara nem vermek için bir seri  , alırken beni sülfat ve parabenlerin olmadığı  gönlümü fethetti diyebilirim.
HASK ŞAMPUAN - Macadamia Oil



HASK ŞAMPUAN - Macadamia Oil





Ürünü %40 indirim varken aldım denemek için ve şuan neden seriyi komple almadım diye yanıyorum :) 
Neden mi ?
Saçımda hala kızıllık olduğu ve çok saç rengi değiştirdiğim için aşırı kuruluk var .Şampuanı ilk kullandığım da nem verdiğini hissettim .
İki haftayı geçkindir kullanıyorum ve inanılmaz mutlu etti beni. Banyodan sonra kuruluk , saçlarımda kabarma ( bukleli ve dalgalı saçlarım var ) elektriklenme kalmadı . Saçlarım eskisi gibi karışmıyor.Saçımın uzama hızını da artırdı diyebilirim.Banyo dan sonra fön çekmek yada köpüklerle sabitlemek zorunda kalırdım artık böyle bir problem kalmadı. 
saçını tara ve istediğin gibi çık oldu benim için .
Ürün 355 ml'lik ve şampuanlar 16,90 TL Saç Kremleri ise 19,90 Maskeler ve Yağları ise 7,50 TL.

Ürünlerini denemek isteyenlelerin sorularını merakla bekliyor ve kullanıcı yorumlarını da merakla bekliyorum :)) 

Sevgiler :*

Instagram: birmakyajblog 
Gmail : yagmur.sglk@gmail.com.tr 

2 yorum:

  1. Merhaba ;) blogunuzu ve instagram hesabinizi takibe aldim banada gelirseniz memnun olurum :) buarada hask sampuan benim saclarima iyi gelmemisti demekki her urun herkeste farkli etkiler gosterebiliyor memnun kaaniza sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ;) blogunuzu ve instagram hesabinizi takibe aldim banada gelirseniz memnun olurum :) buarada hask sampuan benim saclarima iyi gelmemisti demekki her urun herkeste farkli etkiler gosterebiliyor memnun kaaniza sevindim :)

    YanıtlaSil