Oriflame İhtiyaç Alışverişi - Bir Makyaj Blog

20 Ocak 2020 Pazartesi

Oriflame İhtiyaç Alışverişi

Herkese Merhaba,


Çok uzun zamandır yazı yazmamıştım. Artık yeni yazı yazma zamanı geldiğine göre dedim ki sadece kendi ihtiyaçlarımı almak için kayıt yaptırdığım Oriflame ürünlerinden bahsetmek istiyorum.



Öncelikle kendi ihtiyaçlarınızı almak için Oriflame üyeliği yaptırabilirsiniz. Her ay mutlaka sipariş vereceksiniz şartı yok. Gelelim genel olarak neler alıyorum.


Öncelikle saç spreyi alıyorum. Orta tutuculukta olan sprey yağlı bir görüntü veya limon sürmüşüm gibi sert sert durmuyor.

saç spreyi

Avocado & Aloe Vera ' lı ayak kremi ise zaten çok sevdiğim kremdir. Ayak kremleri ve destek ürünlerini denemediyseniz mutlaka deneyin derim. Hele ki benim gibi çok fazla ayakta iseniz ayağınızı rahatlatacaktır.

en iyi ayak kremi

Çok amaçlı balmı bilmeyen var mı ? dirseklerde , dudakta ve kaşı sabitlemede bir numaradır. Ankara'da soğuklar başlamışken hemen alayım dedim.

oriflame tender care

Gelelim en sevdiğim ürüne ; sivilceler oluşmaya başlarken akşamdan sürüp sivilceyi yok eden ve gözenek sıkılaştıran yüz yağım. İçerisinde Çay ağacı ve Limon var. Oldukça başarılı bir yağ ve özellikle ergenlikte olan kişilerde rahatça kullanılabilir.


oriflame love nature purıfyıng face oıl


En son olarak merak ettiğim için aldığım Colour Obsessıon serisinden rujdan bahsedeyim. Nemlendirici özelliğe sahip ve rengine göre çok koyu durmuyor. Oldukça doğal ve dudakları pürüzsüz gösteriyor. Sizde Oriflame ürünlerini incelemek isterseniz tık tık 😃

oriflame the one colour obsessıon lıpstıck

Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın 😎

5 yorum:

  1. Bir zamanlar cok kullanırdım kuzu ama artık bıraktım bu vazelını <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dudak balmi hâlâ güzel yenilenmiş birde gayet güzel bence yeniden başlayabilirsin <3

      Sil
  2. Merhaba taymada.com da makyaj temizleme bezi gördüm sadece su ile makyaj temizlediğini iddia ediyorlar inceler misiniz lütfen

    YanıtlaSil
  3. hello dear sir/madam
    I read your blog Oriflame İhtiyaç Alışverişi for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore
    This is My Blog:- Professional Movers and Packers hyderabad

    YanıtlaSil
  4. hello dear sir/madam
    I read your blog Oriflame İhtiyaç Alışverişifor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil