8 Nisan 2017 Watsons Ankara Tunalı Hilmi Açılışı - Bir Makyaj Blog

15 Mayıs 2017 Pazartesi

8 Nisan 2017 Watsons Ankara Tunalı Hilmi Açılışı

Herkese Selam !


Watsons Ankara'nın en işlek, en sevilen caddelerinden Tunalı Hilmi'de  mağazasını açtı.

8 Nisan 2017 Watsons  Ankara Tunalı Hilmi Açılışı


Ankara'daki blogger arkadaşlarımı görmek ve bizi sürpriz olarak ise Nihal'in gelmesi benim için ayrı bir mutluluk oldu. Cana çok yakın ve samimi biri aşırı sevdim.

O gün bizlere gördüğünüz kutudan hediye ettiler. İçerisinde selfie çubuğu, telefon için mercek, ayna ve çok güzel bir taç verdiler.

İçerisinde o güne özel 100 TL'lik hediye çeki verdiler. Peki ben neler aldım ?

8 Nisan 2017 Watsons  Ankara Tunalı Hilmi Açılışı


Tabiki Rimmel London Stay Matte pudramı yedekledim. Rımmel London Kate Moss serisinden 105 numara metalik bir ruj aldım. Maybelline Instant Age Rewind Nude rengi göz altı kapatıcısı aldım. Mac Factor Glamour Extensions 3in1 Volumising Maskara aldım. Maybelline 630 numara nude tonlarında bir ruj aldım.

8 Nisan 2017 Watsons  Ankara Tunalı Hilmi Açılışı

Ben çok keyif aldım o gün ve çok güzel zaman geçirdim. Watsons Ailesine teşekkür ederim ❤

Başka yazılarda görüşmek üzere 🙋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder