Live Clean - Pink Fire Boya Koruyucu Şampuan - Bir Makyaj Blog

19 Eylül 2016 Pazartesi

Live Clean - Pink Fire Boya Koruyucu Şampuan

Merhaba!


Live Clean - Pink Fire Boya Koruyucu Şampuan

Live Clean şampuan çeşitleri sadece Watsons mağazalarında bulunuyor. Aslında kimsede görmedim indirim döneminde rafta bir kaç ürünü kalmış olduğunu görünce dedim neden ben bilmiyorum :)

Ürün içeriği ; 

Saf vegan , SLS , sülfat , paraben , DEA içermiyor. Üstelik hayvanlar üzerinde de test yapılmıyor. Sertifikalı organik bitkiler içeriyor. 

İyileştirici kadife çiçeği ve ayçiçeği gibi özler ile saça parlak ve sağlıklı bir görünüm sağlıyor. 

Kullanı yorumlarım ; 

Öncelikle inanılmaz güzel kokuyor . Kokusu banyodan çıktıktan sonra kısa süreli de olsa saçlarda kalabiliyor. 

İlk kullanımda saçımdaki aşırı elektriklenme ve cansız görüntüyü aldı. Hatta saçımı çok fazla söndürdü. Saçlarımı daha canlı ve saç kremi kullanmadan yumuşaklık sağladı. 

Ürün bitkisel olmasına rağmen diğer bitkisel ürünlere kıyasla daha fazla köpürüyor. Ürün saçtan çabuk arınıyor. 

Boya koruma özelliğini göremedim. Belkide devam ürünlerini kullanmak gerekiyor. Tam yorum da yapmak istemiyorum.

Kullandığım süreçte sadece saçımda elektriklenmeleri engelledi , yıpranmış görüntüyü aldı , parlak bir saçım oldu ve saçım boyalı olmasına rağmen daha yumuşak oldu diyebilirim. 

Aşırı kuru olduğu için saçlarım hindistan cevizi sütü veya argan içerikli  olan şampuanını denemek istiyorum. 

Çok arada kaldım aslında sadece şampuan kullandığım  için çok net yorum yapamıyorum. Biraz hayal kırıklığı yaşadım. Tekrar şans vereceğim kendisine ama özellikle devam ürünleri ile beraber alacağım. 

Ürün 150 ml . 

Fiyatı ; 40 TL civarında .

Watsons indirimlerinde 23-25 TL arası alabilirsiniz. Kullanıcılarının diğer çeşit şampuan/saç kreminden daha memnun olduğunu öğrendim. 


Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder