Makyaj Önerileri #1 Çift Renkli Eyeliner Makyajı / Mavi ve Siyahın Uyumu - Bir Makyaj Blog

15 Ağustos 2016 Pazartesi

Makyaj Önerileri #1 Çift Renkli Eyeliner Makyajı / Mavi ve Siyahın Uyumu

Merhaba !


Yeni bir seri başlatmak istedim. İnstagram üzerinden yaptığım makyajların ayrıntılarını ve farklı makyaj önerilerini de bu seride toplayacağım . 

Umarım beğenirsiniz :)

Hadi başlayalım ; 

Çift eyeliner son zamanlar da en çok yaptığım ve çok severek kullandığım  makyaj türü olmaya başladı. Aslında bu makyaj da başrol ürün olarak Turkuaz rengini göreceksiniz.

Makyaj Önerileri #1 Çift Renkli Eyeliner Makyajı / Mavi ve Siyahın Uyumu

Makyajıma başlamadan önce Topıcrem Fluide Apaisant kremi tüm yüzüme ve boyun bölgeme uyguluyorum.

Dudağım için ise Burt's Bees Mango Dudak Balsamı uyguluyorum.

Makyajıma başlamadan cilt hazırlığımı yapmış oluyorum.

Göz makyajı için ; 

Tüm göz kapağıma  The Balm - Put A Lıd On It far bazımı uyguluyorum.

Göz kapağımdaki ürünün sabitlenmesini beklerken ; Wet  Wild Brown Kit Kaş farını ile kaşlarımı dolduruyorum. Sabitlemesi için ise Wet n Wild Mega Clear Brown&Lash Maskarısını uyguladım.

Ben kaşlarımı doldurduğum sırada far bazım sabitlendi. Tüm göz kapağıma renk eşitliği sağlanması için Mac Paınt Pot'larından Paınterly rengini uyguladım. Mac mat farlarından Swiss Chocolate olan soğuk kahve rengini kris bölgeme gölge ve derinlik katması için uyguluyorum. 

Max Factor'ün açık bir mavi rengini göz kapağıma uyguluyorum. Maybelline siyah gel eyelinerimi uyguladıktan sonra Maybelline Color Tattoo farlarından 20 - Turquoise Forover rengini çektiğim eyeliner üzerine yine ikinci bir eyeliner çeker gibi uyguluyorum. 

Makyaj Önerileri #1 Çift Renkli Eyeliner Makyajı / Mavi ve Siyahın Uyumu


Çektiğim mavi renkli eyelinerin ince değil biraz daha kalın olmasını istiyorum. Yukarıda görüldüğü gibi uygulanmış hali oluyor. Fırçamda kalan  Mac Swiss Chocolate rengini alt kirpik diplerime uyguluyorum ve yine fırçada kalan siyah eyelinerimi üstünden hafifçe geçiyorum. Essence gri kalemini üstüne uyguluyorum. Maybelline Push Up Drama maskaramı uyguluyorum göz makyajımı tamamlıyorum. 

Cilt Makyajı için ; 

Bioderma güneş kremi uyguluyorum. BB krem olarak ise Pure Beauty uyguluyorum. Nars Radıant Creamy Concealer kapatıcımı göz altına uyguluyorum.Sabitlemesi için The Balm Sexy Mama kullanıyorum. Tüm yüzüme renkli pudra olarak ise H&M Compact Powder kullanıyorum. 
Allık olarak The Balm Hot Mama şeftali tonlarındaki allığımı uyguluyorum.

Kaş altıma , elmacık kemiklerime ,burnumun ucuna, çeneme ve göz pınarlarıma ise The Balm Mary-Lou Manizer aydınlatıcımı  uyguluyorum. 

Ve son işlem Flormar Super Matte serisinden 212 Vintage Pink rujumu uyguluyorum.

Evet benim makyajım bu şekildeydi :)

Bu seriyi beğendiyseniz yorum bırakmayı ve uzun yazı olarak görmek istemiyor kısa bilgiler istiyorsanız da yorumlara bekliyorum .


Hoşçakalın :)

8 yorum:

  1. çift aylaynır gözlerini daha da belirgin kılmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çift eyeliner herkes de aynı etkiyi veriyor. Gözler daha belirgin daha çekici oluyor :)

      Sil
  2. mavi siyah ikilisini ben de çok severim gözlerde, çok yakışmış canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bende bayılıyorum ikisinin uyumuna :)

      Sil
  3. Çok yakışmış :)Yazı için teşekkürler ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) tabiki blogunuza gelirim bende :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :) tabiki blogunuza gelirim bende :)

      Sil
  4. Çok yakışmış :)Yazı için teşekkürler ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil