MAC - VELVET TEDDY RUJ - Bir Makyaj Blog

26 Ağustos 2016 Cuma

MAC - VELVET TEDDY RUJ

Merhaba !


Bugün ki konuğumuz benim koyu göz makyajlarında ve sonbahar jokeri olarak çok sık kullandığım Mac Velvet Teddy ruj olacak.

MAC - VELVET TEDDY RUJ

Kahve alt tonlu koyu bej olarak geçiyor. Kahve tonlarına bayılan biri olarak bunu ilk gördüğüm de kesinlikle benim olmalı  dedim. 

Dudaklarımı daha dolgun gösteriyor. Hafif sütlü kahve gibi duruyor dudaklarımda ve dişlerimi beyaz da gösteriyor. 

Mat bitişli serisinden Velvet Teddy dudakta uzun süre kalıyor. Dudak kalemi ile uygularsanız daha uzun süre kalıyor. 

MAC - VELVET TEDDY RUJ

Beyaz tenli olmama rağmen yüzümü ölü gibi göstermedi. Fondöten olmadan bile yüzüm de cansız bir nude ruj gibi durmuyor. 

MAC - VELVET TEDDY RUJ

Sarışın ve buğday tenlilerin de rahatlıkla kullanacağı ve kesinlikle çok seveceği bir ruj olacak diye düşünüyorum. 

Benim sürekli kullandığım ve bittikçe alacağım listesine çoktan girdi. Mac mağazalarına uğradığınız zaman kesinlikle denemelisiniz. 

Fiyatı ; 58 TL 

Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder