Bitenler - Bir Makyaj Blog

3 Temmuz 2016 Pazar

Bitenler





Merhaba !


Son aylarda bitenler yazısı yazamadım. Liste oldukça uzun :)  O yüzden iki ayrı yazı olarak yayınlayacağım :) 

Hadi başlayalım ; 


Topıcrem Soothıng Cleansıng Yüz ve Göz Temizleme Suyu



1- Topıcrem Soothıng Cleansıng Yüz ve Göz Temizleme Suyu ; Genel olarak başarılı buldum. Cildimi yatıştırmasını ve günlük temizlemesini yeterli buldum. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 

2- Yves Rocher - Purbleuet Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici ; Kaç kutu bitirdim sayamadım. Ama genel olarak çok yağlı his bırakmaması ve derinlemesine temizlesini çok beğeniyorum. Başta gözlerimi yakmıyor ve indirimlerde çok uygun fiyata geliyor. Kesinlikle sürekli alınacaklar listesine giren tek ürünüm !



1- Loreal Paris Volume Mıllıon Lashes Noır Excess Maskara ; Silikon bir fırçası olan bu maskaranın temel özelliği kirpikleri dipten ayırarak daha yoğun gözükmesini sağlamak. Genel olarak günlükte sık sık kullandığım bir ürün oldu. Daha ayrıntılı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 

2- Essence Lash & Brow Gel Maskara ; Ne çok iyi nede çok kötü diyebilirim. Orta düzeyin altın da bir sabitlemesi mevcut . Kötünün iyisi diyebiliriz.  Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 



1- Yves Rocher - Peelingli Duş Jeli ; Peeling tanecikleri olan ve çilek kokusunu buram buram aldığımız temizlemesi güzel bir duş jeli oldu benim için. Tam peeling yaptığını söyleyemem koku da kalıcı değil. Genel olarak alışverişlerimde hediye ediliyor.

2- Duru Perfume Aqua Love Duş Jeli ; Kokusu cildimde kalmadı ama ferahlığına bayıldım.  Ama benim gibi cildiniz hassas ve kuru ise kullanmayın. Çünkü cildimde kuruluk yaptı .



1- Redist Tuzsuz Şampuan ; Bu ürün hakkında daha detaylı yazacağım . Çünkü 2. kez aldık. Eğer saçlarınız yağlı ise bir deneyin derim . Fiyatları da oldukça uygun :)

2- Dove Besleyici Bakım Saç Bakım Kremi ; Bir indirimde inanılmaz ucuza aldım. İnanılmaz yumuşak yaptı saçımı ve kokusu da yıkayana kadar saçta kalıyor. Çok beğendim. Sanırım artık saç kremi olarak Dove markası tercih edebilirim. 

3- Yves Rocher - Saç Balsamı ; Paraben ve Silikon içermeyen bu ürün saçı şekillendirmede de baş görevini her zaman lakıyla yaptı. Detaylı bir yazı yazacağım.

4- Urban Care Shake N RepaırMılk Shake ; Biraz hüzünle sonuçlanmış olsa da dışı turuncu olan serisini denemek istiyorum. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 



1- Caudalie Masque Purıfyıng ; Kozmium taradından gönderilmişti. 3 ml ürünü 8 defa kullandım. Büyük boyunu alıp hemen kullanmaya başlayacağım. Ölü derileri tamamen ciltten atıyor. Çok beğendim . 

2- Yves Rocher Actıve Sensıtıve Krem ; Alerjik bünyeler için özel üretilmiş bir krem. İçerisinde yatıştırma ve kızarıklıkları eşitleme özelliğine sahip. Yaz kış çok rahat kullanabilirsiniz. Cildniz çok hızlı emiyor. Yağlı bir görüntü elde etmiyorsunuz . Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 

3- Nıvea Body Mılk - Duşta Kullanılan Vücut Kremi ; Duş sırasında ciltteki kuruluğu alması için duş jeli niyetine kendisini kullanıyoruz. Yalnız bende kaşıntı yaptı. Cildim bazı markaları kabul etmiyor. Çoğu kişinin gönül rahatlığıyla kullandığı bir duşta vücut kremi. 



1- Splat -Medıcal Herbs Diş Macunu ; Diş eti ve minesini korumak için üretilen inanılmaz memnun kaldığım bittikçe aldığım tek diş macunu oldu. Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. İlk yazılarımdan biriydi :)

2- Splat - Bıocalcıum ; Aslında tam olarak ne artısı ne eksisi var . Eminim diş yapısına göre değişecektir. Benim dişlerim de ki hassasiyet tekrar başladı bu dönemde ve benim için Medıcal Herbs ' ın yerini tutamadı. 



1- Benri Islak Mendil ; Kokusunu çok sevmesem de genel kullanıma uygun bir üründü.

Evet biten ürünlerim bu kadardı.

Başka bir yazıda görüşmek dileğiyle :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder