Essence - Lash & Brow Gel Maskara / Kaş sabitleyici - Bir Makyaj Blog

20 Haziran 2016 Pazartesi

Essence - Lash & Brow Gel Maskara / Kaş sabitleyici





Merhaba !


Herkesin çok memnun olduğu yere göğe sığdıramadığı Essence Gel Maskarayı Gratis de görünce aldım .



Essence - Lash & Brow Gel Maskara / Kaş sabitleyici


Kaş sabitleştirici ürünleri çok seviyorum. Gün boyu kaşlarım sabit kalıyor. Kaş farı kullansam bile kaş farım belli bir süre sonra uçabiliyor. 

Essence markasının bir kaç ürün kullanmış ve sevmemiştim. Kaç sabitleyicim bitmişken denemek istedim. Uygun fiyatlı bir ürün olduğu için aldım.

Orta düzeyin altında bir tutuşa sahip diyebilirim. Daha önce bitenler yazısında H&M Kaş Sabitleyici kullandığımı ve memnun kaldığımı söylemiştim.

Daha önce kullandığım ürüne göre sabitleme özelliği düşük. Yine Essence yine beni hayal kırıklığına uğrattı. 

İlk sürdüğünüzde çok fazla ıslaklık veriyor. Belli bir süre sonra kuruyor. Bazen beyaz beyaz kalıyordu. 

Kullandığınız kaş farı normalde de uçuyorsa çok fazla sabitleme yapmaz. 

Genel olarak orta düzeye yakın olsun kaşlarım çok fazla düşmüyor derseniz kullanabilirsiniz.

Benim aradığım özellik daha sabit olmasıydı ama görevini yerine getiremedi.

Ürünü : Rossmann , Eve Shop ve belirli Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Ürünün fiyatı ; 8 TL 

Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Beni instagram üzerinden de takip edebilirsiniz :) 

2 yorum: