Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleyici - Hassas ve Toleranssız Ciltler - Bir Makyaj Blog

17 Nisan 2016 Pazar

Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleyici - Hassas ve Toleranssız Ciltler




Merhaba !


Hassas ve toleransız ciltler için özel parfümsüz, yağsız, antialerjik ve kızarıklık karşıtı olan makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum. 


Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleyici - Hassas ve Toleranssız Ciltler

Bioderma markasının her ürününü beğeniyorum. Olabildiğince  cildime dermokozmetik ürünler kullanmaya özen gösteriyorum. Zaten çok fazla yağlı olan ve kimyasalı olan ürünlerde cildim hemen alerjik tepki verip kızarıyor ve kaşınıyor. Benim gibi cildi çok hassas olan veya dermokozmetik ürünler kullanmaya özen gösteren kişiler için üretilmiş bir markadır. 

Bence bu ürünü sadece bayanlar değil erkeklerde kullanabilir. Kızarıklık problemi olan herkesin gönül rahatlığıyla kullanabileceği bir ürün kesinlikle.

Uzun bir süre hangi sitede ikili ürünleri daha uygun derken http://www.kozmium.com sitesinde çok uygun olduğunu görüp aldım. 

Günlük makyajınızı silip süpürüyor. Eğer suya dayanıklı bir maskara kullanmadıysanız çok rahat çıkartıyor. Sonrasında jel veya köpük ürünler ile temizlemek zorunda kalmıyorsunuz. 

Makyaj yapmadığım günler günlük temizleme için kullanıyorum. Büyük boyları daha bereketli ve neredeyse 8 ay idare edebiliyorsunuz. Derinleme temizleme yaptığı için siyah nokta oluşumu daha da azaltıyor.

İçerisinde ki salatalık özleri cildimize de yatıştırıyor. İlk kullanımdan itibaren farkını gösteriyor.

Genel olarak şöyle diyebilirim. Verdiğiniz parayı kuruşu kuruşuna hak ediyor. 

Küçük boyları : 20 TL 
Büyük boyları : 55 TL 


İkili setler halinde http://www.kozmium.com linkinden daha uygun fiyata alabilirsiniz.

Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleyici - Hassas ve Toleranssız Ciltler


Ayrıca belirtmek istiyorum ; ürünün açılmamış olduğunu bu ürünün  koruma kısmından anlayabilirsiniz. 
Açılmış ürünleri fark etmek için çok basit bir işlemdir. Aldığımız her online site güvenilir olmayabiliyor. Bu yüzden alırken dikkat edelim. 

Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Beni instagram üzerinden de takip edebilirsiniz.


2 yorum:

  1. temizleyici konusunda bioderma kendini aşmış durumda kullanıpta memnun kalmayan yoktur herhalde

    YanıtlaSil