Ocak Bitenler - Bir Makyaj Blog

1 Şubat 2016 Pazartesi

Ocak Bitenler




Merhaba !



Ocak ayında neler bitirdim :) Merak ediyorsanız hadi başlayalım !




* Redist Hair Care Elıxır Mıracle Therapy 12 Effect ın 1 - Redist Saç Bakım İksiri 

Ürünün vaatleri ; kuru cansız olan saçları onarmak. nemli saça uygulayıp istediğiniz şekli 

verebiliyorsunuz. 

Ürünü nemli saçlarıma bukle kontrolü olarak kullandım. Kullandığım dönemde elektriklenme gözle

görülür derece bir kaç saat ortadan kalktı. Gün içinde yenilemek gerekiyor. Kullanım talimatlarında 

gün içinde kuru saçlara uygulama yapılabileceği yazıyor. Genel olarak çok büyük etkisi olmadı.

Bukle kontrolü için kullandım bu süreçte saçlarım yumuşacıktı. 

* Biotama - Hint Yağı

Maskelerin için de kullandığım bu ürünü aktardan almıştım. genel olarak sevdim.

*Naturoil - Tatlı Badem Yağı 

Maske karışımlarında kullandığım bu ürünü  ve bir aktardan almıştım. genel olarak sevdim. 



* Yves Rocher - Kuru Saçlar için Besleyici ve Durulanmayan Bakım 

İçerisin de organik yulaf ve zengin bitkisel protein var. Paraben , silikon ve renklendirici içermiyor.

Ben ikinci defa bitiriyorum bu balsamı. Çünkü saçıma bukle vermekte en kolay yol. Islak saça 

uyguluyorum ve bırakıyorum. Saçınızı örün ve bu balsamı  sürüp yatın sabah doğal bukleler sizi 

bekliyor. Çok beğenerek kullanıyorum. Hafif sert görünüm veriyor. 

* Hc Hair Care Ovex - Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

Bu ürünü sevdiğimi daha önce söylemiştim. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. 

* Schwarzkopf - taft  - Belirgin ve Dolgun Bukleler 

Orta sertlikte saç köpüğü olan bu üründen kaç tane bitirdim bilmiyorum. Bukle vermesinden ve bir 

kaç gün beni idare etmesini seviyorum. 



* Loreal Parıs - Skin Perfection BB Krem 

20-30 yaş grubu için olan bu serinin ilk ürünü bb kremi oldu. Yaşıma uygun olduğu için almıştım.

Bir yıldır kullanıyorum.  Bendeki Medıum rengi. Kapatma özelliği çok az çünkü kızarık olan hiç bir

yerimi kapatmıyordu. Çok güzel nem veriyor ve cilt tonunu eşitlemesi orta halli diyebilirim.

*  The Balm Sexy Mama - Transparan Pudra 

Sabitlemesini çok sevdiğim bir ürün oldu . Göz altı sabitleme de daha çok sevdim. 



*Rımmel London - Scandaleyes Rockın Curves Maskara

Aldığıma belki de çok pişman olduğum tek maskara oldu. Hiç bir şekilde göz yapıma uymadı. Hep 

başka maskaraların üstüne sürdüm. Tek kullandığım zaman sürmemiş gibi oluyordum. 

* Loreal Paris - Volume Mıllıon Lashes Noır Excess Maskara

Uzun kirpiklere sahipseniz bu ürün tam sizin için maskara ! Fakat benim için hiç iyi olmadı. 

Memnun kalmadım . Bir kaç kat sürüp çıkmama rağmen yokmuş görüntüsü veriyordu. Sevmedim 

sevemedim. . 

*H&M Eyebrow Fıx - Göz ve Kaş için Şeffaf Rimel 

H&M 'nin geçen yıl indiriminden aldığım ve aldığım günden beri elimden düşmeyen bir ürün oldu. 

Keşke bütün standı alsaymışım. Çok memnun kaldım . Yeni serisinde varsa ondan da alacağım. 

Başarılı buldum kendisini .

* Rımmel London Kate Moss 104 Numara Ruj

Koyu bir gül kurusu rengi. Dudakta doğal duruyor.Mat serisinden olan bu rujun dudakları  kurutma 

etkisi yok. 

Günlük kullanımda sür çık bir ürün. Kesinlikle kalitesi çok güzel.



* Oriflame * Muse Parfüm 

Sadece bu ürün için oriflame üye oldum. nedendir bilinmez uzun bir süre sitede satışta  olmadı. 

gelince de iki adet aldım.  Beyaz misk ve menekşe notaları var . Beni benden alıyor . 

Herkesin sürekli sorduğu parfüm adınız nedir ? Bu soru çok hoşuma gidiyor :) 

Bayılıyorum bu kokuya kesinlikle sizde birinden denk gelirseniz bakın derim. 

* Viva Cappio Parfüm

95-96 yıllarında satışları patlamış ve çoğu bayanın sen viva cappıo mu kullanıyorsun dediği bir 

parfüm. Fesleğen , mandalina , siyah frenk üzümünden oluşan ve dip notalarında gül , zambak ve

sümbül bulunuyor. Nedendir bilinmez beni rahatlatan bir kokusu var . Tam bir kış kokusu oldu 

benim için .. Siz de bu parfüme bir şans verebilirsiniz. 

Ayrıntılı sormak istediklerinizi lütfen aşağıya yorum olarak bırakın :)

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın :)

Instagram : birmakyajblog












6 yorum:

  1. Kozmetik ürünleri bitirmek, bitirebilmek ayrı bir zevk:)
    Loreal in BB kremini ben çok beğeniyorum. BB kremlerde kapatıcılık beklemediğim için sanırım.
    Kate Moss serisini çok seviyorum benim favori rengim ise 105
    Thé Balm transparan pudra kurtarıcı ürünlerim arasında. Ben bitirebilir miyim bilmiyorum, baya bereketli bir ürün.
    Viva Capio o yıllarda aynı dediğiniz gibi benim de parfümümdü. Neyse yaş ortaya çıkmasın fazla karıştırmayayım:)))
    Redist markasına ait hiç bir ürün kullanmadım şimdiye kadar ama güzel yazılar okuyorum hakkında denesem iyi olacak.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik ürünlerini bitirdikçe çok mutlu oluyorum :) Loreal bb genel olarak çok iyi ama beyaz tenli olduğum için ben sevemedim kapatıcı özelliği olmadığı için :( Sexy Mama günün kurtarıcısı gerçekten. Redist markasını en yakın zamanda denemelisiniz :) Değerli yorumunuz için teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil
  2. Loreal in BB kremini merak ediyordum ama yazını okuyunca vazgeçtim zaten kararsızdım alıp almamakta ben de bloğuma yorumlarını beklerim =)
    kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer cildinde çok fazla kırmızılık varsa alma derim garnier in bb kremleri kapatıcılık da daha iyi :)

      Sil
  3. Tebrikler ne kadar çok ürün bitirmişsiniz.Sexy mama herkesin favorisi galiba.Scandaleyes benim yedekleyecek kadar sevdiğim ürün ama her Maskara her kirpik yapısına uymuyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Sexy mama yı en kısa zamanda alın bence çünkü gerçekten güzel bir pudra. Maskarayı kirpik yapımdan dolayı sevemedim :)

      Sil