Ağustos Biten Ürünlerim - Bir Makyaj Blog

2 Eylül 2015 Çarşamba

Ağustos Biten Ürünlerim




Merhaba


Temmuz ayında ürün bitiremedim.Ağustos ayı içerisinde çok severek kullandığım ürünlerim oldu.

Hadi başlayalım :)

 Golden Rose Likit Kapatıcı


Golden Rose Likit Kapatıcı :Kadifemsi yapısı ve fiyatına göre performansını çok beğendim.
Göz altımdaki hafif morluğu güzel kapattığını düşünüyorum. Transparan bir pudra yardımıyla yüzümü ten grubu ürünü kullanmadan rahat rahat gezebildim. Gün içinde çizgi çizgi durmuyor. Göz altı kapatıcısı kullanmışsınız gibi değil tamamen doğal bir bitiş sağlıyor. Yedeklerde farklı ürünlerim olduğu için ince yapılı likit kapatıcısını alamayacağım ama çok sevdim. Tekrar alınacak listesine eklendi ve detaylı anlatacağım bir ürün olacak :)
Fiyatı 20 TL.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu :  Su geçirmeyen rimelleri çıkarmasa da diğer ürünleri çok güzel çıkartıyor. Piyasadaki çoğu üründen daha pratik temizleme ve derinlemesine temizlemeyi sağlıyor. Gratis mağazalarında şuan  18.90 TL ye ikili olarak satılıyor.


Splat Medical Herbs Diş Macunu

Splat Medical Herbs Diş Macunu ; daha önce yazısını yazdığım şuan yedekleyerek alıyorum.Uzun süre bu markadan devam edeceğim sanırım .
Fiyatı : 16 TL


Yves Rocher Pur Bleuet


Yves Rocher Pur Bleuet ; Organik Peygamber Çiçeği Özlü olan bu ürün makyajı ve kalıntılarını çok kolay temizliyor. Benimle bütünleşti yıllardır. Eğer çok fazla yağ bırakmayan bir ürün arıyorsanız şans verebilirsiniz.
Fiyatı: 28 TL


Dalin Bebek Şampuanı

Dalin Bebek Şampuanı ; Hem fırça temizliğinde kullanıyorum hemde alın bölgemi çok fazla yağlı hissettiğim dönemlerde o bölgeyi kurutması için kullanıyorum.
Fiyatı ;8 TL

 Maria Nila Şampuan ve Saç kremi


Maria Nila Şampuan ve Saç kremi ;  Temmuz ayında şampuanı ve Ağustos ayında saç kremi bitti. Saç kremini çok sevdim yedekte olanlar bitsin büyük boyunu alacağım.

Emotıon Romance deodran

Emotıon Romance deodrant ; Kokusunu çok seviyorum kaç tane daha bitireceğim bilmiyorum.
Fiyatı ; 8 TL

Avon Wish of Love


Avon Wish of Love ; Yaz aylarının vazgeçilmezi olan bu parfümü lise yıllarından beri kullanıyorum. Kokusu kalıcı diyemem ama bana ağır gelmeyen hoş bir kokuya sahip.
İndirimli fiyatı :30 TL


Benim Ağustos bitenlerim bunlardı :)

Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Instagram: birmakyajblog

2 yorum:

  1. güzel ürünler canım splat diş macununu çok merak ediyorum ben de buralarda satılmıyor malesef garnier makyaj temizleme suyunu da kaç şişe bitirdim bilmiyorum ama yanak ve dudaklarda gayet iyi ama gözlerde sadece yağlı his bırakan makyaj temizleyicilerinin yağını gidermek için bir kez de bununla geçmek iyi geliyor. Yves Rocher göz makyajı temizleyicisini de elimdeki bitince alabilirim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Splat gratis e uğradığın bir zaman almalısın bence çok güzel bir ürün :) Garnieri bende çoğu zaman kalıntıları almak için kullanıyorum :) Yves Rocheri şiddetle tavsiye ediyorum 👍

      Sil