Real Techniques -Starter Set Göz Fırça Seti - Bir Makyaj Blog

7 Ağustos 2015 Cuma

Real Techniques -Starter Set Göz Fırça Seti



Real Techniques Starter Set çok merak ettiğim fırçaydı ve indirimde yakalamışken aldım.

Real Techniques -Starter Set Göz Fırça Seti
Resim alıntıdır.

Starter Set ; 5 adet göz fırçası bulunuyor ve siyah bir çantası bulunuyor. Seyahate giderken fırçaların şekli bozulmadan taşıyabilirsiniz.

Real Techniques -Starter Set Göz Fırça Seti
Resim alıntıdır.


Yakından görünüşleri bu şekilde.

Real Techniques -Starter Set Göz Fırça Seti
Resim alıntıdır.



Base Shadow Brush ; Göz kapağına tek renk far sürmek için , kaş altına aydınlatıcı uygulamak  ve crease bölgesine gölge yapmak için kullanabilirsiniz. Genel olarak gölgelendirme için kullanıyorum. Crease bölgesi için biçilmiş kaftan olarak görüyorum.

Deluxe Crease; Hafif tombul ve oldukça yumuşak yapısı var. İster gölgelendirme yapın ister karıştırma fırçası olarak kullanın. Crease bölgesinde far fazla mı kaçtı üstünden geçin hem daha yumuşak bir bitiş sağlasın , fazlasını alsın eşitleme yapsın. Göz altını transparan bir pudra ile sabitlemek için kullanıyorum ve performansı mükemmel. Deluxe Crease fırçası benim için çok işlevli bir fırça..

Fine Liner Brush - Pıxel Poınt Eyeliner ; Likit veya gel eyeliner için kullanılan bir fırça, bu tarz fırçaları  kullanamıyorum.Alt   kirpik diplerine  aydınlatıcı uygulamak için kullanıyorum daha çok sevdim :)

Accent Brush ; Farı alt kirpik diplerine uygulama da ve göz pınarlarına aydınlatıcı uygulamak için kullanıyorum.

Brow Brush ; Kaşlarımı doldurmak için uyguluyorum. Çok doğal bitiş sağlıyor.Buğulu bir makyaj yapacaksam eğer elim kesinlikle bu fırçaya gidiyor.




Bugüne kadar tek bir kıl bile dökmediler. Ürünleri yeteri kadar alıp uygulama da performansları çok yüksek. Eğer bir set olsun başka fırça istemiyorum diyorsanız bu set sizin için biçilmiş kaftan .

Nerelerde bulabilirsiniz ?
Watsons, Gratis, Rossmann , 3M Migros ve Carrefoursa mağazalalarında bulabilirsiniz.

Fiyatı ne kadar derseniz eğer ; 60-70 TL arası değişiyor. Cosmetica , Kozmelan11 çok güzel indirime giriyor Starter Set buralardan takip edebilirsiniz.

Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Instagram: birmakyajblog

3 yorum: