Blogger ne demek? Instagram Sorunsalı ! Aslında Blog ! - Bir Makyaj Blog

18 Ekim 2017 Çarşamba

Blogger ne demek? Instagram Sorunsalı ! Aslında Blog !

Herkese Merhaba!


Blogger ne demek? Instagram Sorunsalı ! Aslında Blog !


Nasılsınız canlarım ? Beni sorarsanız bu ara kızgın ve kendi halinde takılan biri oldum. Neden mi ? Başlıktan anlayacağınız gibi Blogger anlamı her geçen gün farklı anlamlar almaya başladı. Bunu üzülerek söylüyorum ama maalesef durum bu ! 

Aslında Blogger dediğimiz kişinin bir sitesi olmalı. Blogger, Wordpress, com  uzantılı ama Google da arama yaptığınızda karşınıza bir site çıkmalı. Bu nokta çok önemli sosyal medya uygulamaları değil sadece bir site! Tam zamanlı uğraşmalı, kendi alanında sürekli yazmalı, araştırmalı ve takipçilerine bir şeyler kazandırmalıdır. 

Bu konulara nereden girdik ? Instagram da bir anket yaptım. Bloğumun olmadığını bilmeyen o kadar çok kişi varmış ki üzüldüm. Çünkü instagram uygulamasında çoğu hesapta 'Blogger' yazıyor. İnceliyorum sitesi yok! Nasıl Bloggersın sen ? ANLAYAMADIM ! Alıntı fotolar, kalitesiz çekilmiş fotoğraflar, beğenildi diye sürekli bir sağa bir sola yatırılan resimler, gün ışığında çekilen aydınlık resimlerin kalitesine güvenip firmalara yazanlar falan filan .. Sen Blogger olamazsın! Her şey nasıl güzel oluyor anlatsana biraz ! 

Benim nefret ettiğim beğenmediğim şeyler çok fazladır. Özellikle saç bakım ürünlerinde kızlar. Fakat bir günde Restorex kullanarak saçı uzayanlar oldu ! Bir gecede firmalardan ürün gelsin diye 10k alımlar, günlük çaktırmadan takipçi alanlar, beğeni düşünce beğeni alanlar var fakat onlar Blogger oldu ! Gözlerim kör oldu !

Instagram ayrı bir dünya şuan inanılmaz bir yer oldu. Ama hileler ve yalancılar da çok fazla artık..

Bazen sinirlenip paylaşım yapmıyorum, bazen buralara yazı atmıyorum ama unutmuyorum sizleri merak etmeyin. 

Bizler o kadar çok uğraşıyoruz ki bir yazı ve görseller için insan bunları görünce emeklerinin boşa gittiğini düşünüyor. 

Ama onlar takipçi alarak, kendilerini blogger olarak tanıtmaya devam etsinler sadece kendilerini kandırırlar. Biz gerçek bloggerlar sizlere en doğru bilgiyi aktarmaya devam edeceğiz. 

Kandırılmayın ! Şişirilmiş ürünler alıp paranızı çöpe atmayın!

Asıl blogger doğruyu, yanlışı, eksiğini her açıdan değerlendirir! 

Gerçekleri söyleyenlerin yanında olmanız, doğruları öğrenmeniz dileğiyle.


Sevgiler.



20 yorum:

  1. O kadar haklısınız ki.. ben yurtdışında doğdum büyüdüm bloggerlık orada bir meslek. ne iş yapıyorsunuz diye sorduklarında bloggerım diyor. orada firmalarda bilinçli. burada şişirilmiş çoğu toplama sahte takipçili insanlara gönderiyorlar yağmur gibi ürünleri onlarda kendini blogger zannediyor. avrupada bloggerlar tam zamanlı iş gibi yazıyor, araştırıyor, ama bizim toplumumuzun okumak gibi alışkanlığı da yok ne yazık ki. Bence en çok emeği siz sarfediyorsunuz. umarım emeklerinizin karşılığını alırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman bir Ahhh Ahhh çekiyorum bu noktada çünkü yurt dışındaki gibi malesef buralarda olamayacak. Hobi olarak başladım ben yandım başkası yanmasın diye ama artık durum felaket ötesi oldu.. güzel temenniniz için teşekkür ediyorum sevgiler :)

      Sil
  2. Çok güzel özetlemişsiniz kaleminize sağlık umarım ilgili yerlere ulaşır.

    YanıtlaSil
  3. ben revox'un arındırıcı şampuanı bir kere kullanıp da saçlarım çok güzel arındı diye yorum yapan gördüm hadi normal şampuan neyse diyorum artık :-))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka gibiler ya ürün gelsinde nasıl gelirse gelsin..yazık ..

      Sil
  4. Canım çok güzel yazmışsın..Çok sahte ve aldatıcı kişiler var malesef.Tert dertleri firmalardan ürün alsınlar.
    Blogunu takibe aldım.Banada beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Emeğine sağlık kuzum!

    YanıtlaSil
  6. çok güzel yazmış ve konuya değinmişsin teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  7. Ah ahhh :) bide takipci satin alip da ay benim takipcim senden cok sen ne bilirsin diyenler var ki ne sen sor ne ben anlatayim. Biz baska bisi anlatiyoruz onlar baska. Bi urunu alirken ya da herhangi bi durumda googlea yazdıklarında yine karsilarins biz cikiyoruz. Ama anlama kapasitesi? 0.

    Telefondan girdim canim adim cikarmi bilmiyorum balinkokusu ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten kendilerini bilseler öyle hava yapmaya çalışmazlar da neyse beyin meselesi :) adın çıkıyor kuzum :)

      Sil
  8. Nice post! Your blog is amazing!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com

    YanıtlaSil

  9. FARMASİ ÜYELİK & BAŞVURU DANIŞMANLIK

    HELAL SERTİFİKALI KOZMETİK ÜRÜNLERİ

    % 100 YERLİ SERMAYE FARMASİ

    SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLI KOZMETİK MARKASI

    WhatsApp yardımı ile de ulaşabilirsiniz

    DR . CEVDET TUNA ÜRÜNLERİ

    FARMASİ ÜYE KAYDI VE KARİYER İMKANI SUNMAKTAYIZ


    farmasi üyelik, farmasi kayıt, farmasi üye ol, farmasi kataloğu, farmasi


    Farmasi Üyelik

    YanıtlaSil
  10. Uzun zamandır yazmıyorsunuz tekrar aktif olmanız dileğiyle.

    Blogsavar

    https://blogsavar.blogspot.com bekleriz.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil