PROCSİN LEKE KARŞITI KORUYUCU YÜZ KREMİ SPF 50+ - Bir Makyaj Blog

24 Temmuz 2017 Pazartesi

PROCSİN LEKE KARŞITI KORUYUCU YÜZ KREMİ SPF 50+

Herkese Merhaba!

Malum yaz aylarındayız ve güneş kremlerine daha çok ihtiyaç duyuyoruz.Aldığımız güneş kreminin hızlı emilen, yüksek koruma özelliği olmasını isteriz. Güneş kremlerini sadece yaz ayları değil her mevsim kullanmamız gerekiyor.

Bugün ki konuğum Procsin güneş kremi !

Neden Procsin?

Öncelikle Türk Malı! Beni yakından tanıyanlar iyi bilir ki yerli malına çok önem veririm. Bu yüzden Procsin markasının her ürününü en hassas şekilde inceleyip sizinle zamanla paylaşacağım.

PROCSİN LEKE KARŞITI KORUYUCU YÜZ KREMİ SPF 50+

Ürünün vaatleri ve içeriği neler? 

Ürünün içerisinde Alpha Flavon içermesi sebebiyle güneş yanıklarını, güneşe bağlı alerji riskini azaltıp, erken cilt yaşlanmasına karşı cildi koruyor. Adenozin ile cildin yenilenmesini sağlıyor. Aleo Vera yaprağı özü ile her cilt için uygun. Yağlı ve karma ciltleri parlamasını engelleyen özel bir formülü bulunuyor. Güneşin UV ışıklarına karşı cildi korumayı da vaat ediyor.

Şimdi gelelim ben nasıl kullandım, önerir miyim?

İşe gitmeden sabahları cildimi yıkadıktan sonra kullandım. Beyaz kıvamı görünce önce çok korktum. Malum Sebamed ürünleri beyaz ve yapış yapış bembeyaz kalır. Cilde sürdükçe emiliyor ve hızlıca ciltte kayboluyor. Çok az ürün almanız yeterli oluyor, elinizin ısısıyla ciltte yayılıyor.

PROCSİN LEKE KARŞITI KORUYUCU YÜZ KREMİ SPF 50+

Makyaj bazı ile beraber karıştırarak çok güzel sonuçlar aldım. Kesinlikle tüm gün sizi koruyan ürünlerden diyebilirim. Yağlı bir cildim olmasına rağmen gün içerinde parlama olmadı. Üstelik uyguladıktan sonra yumuşak ve pürüzsüz cildim oldu. .

Havuza gittiğimde kullandım. Havuzdan sonra ciltte ürün az da olsa kalmıştı.Suya girip çıktıktan sonra yeni bir uygulama yapmanız gerekiyor. Bazen akşamları cildimi yıkadığımda beyaz beyaz oluyor. Ürünü fazla kullandığım zamanlar yıkarken böyle bir sorunla karşılaşıyorum. Aşırı bir dert mi hayır !

O kadar çok güneş kremi kullandım ki hiç birini bu kadar sevememiştim. Size şiddetle öneririm!

Ürün ; 150 ml
Ürünün fiyatı ; 90 TL

Procsin kendi sitesinde inanılmaz indirimler yapıyor takip edin derim. İndirimlerden yararlanıyorum. Çok uyguna geliyor ve kargo bedava oluyor.

Procsin ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca Gratis, Watsons, Rossmann, Eveshop, Pino, Odak Kozmetik ve Cosmohome kişisel bakım marketlerinde bulabilirsiniz.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın 🙋

17 yorum:

  1. Yerli ürünlerine hep sanş veririm indirim zamanı denemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yerli markalara destek çıkyorum bende :)

      Sil
  2. Beyaz kalıntı bırakmaması güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. beyaz kalıntının olmaması çok iyiymiş paylaşım için çok saolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Sebamed kremlerden daha iyi olmasına bayıldım. Teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  4. Gerçekten yumuşacık pamuk gibi bir krem çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum :) güzel günlerde kullanmanız dileği ile sevgiler :)

      Sil
  5. Cosmohome internet sitesinde iyi bir indirimle sipariş ettim ama başka sitelerde pek beğenilmediğine dair şeyler yazmışlar bende biraz çekindim. Sizce iptal etmeli miyim kullanmalı mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmedikleri yönlerinin sizin için sorun olup olmamasına bakmalısınız. cosmohome da inanılmaz indirimden faydalandığınızı düşünüyorum. güncel durumunuz nedir ürün hakkında yorumlarınız neler peki?

      Sil
  6. Bende bugun indirimli 20 tl ye aldım inşallah memnun kalırım.Alerjik bir cildim var güneşte kızarıp kaşınıyor sonra da leke oluyor araştırdım sizin gibi kullanıp memnun kalanlar olmuş içim rahatladı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende beyaz tenli ve güneşe karşı alerjisi olan bir yapıya sahibim. Sadece yapış yapıl ürünlere mahkum gibi hissettiğim dönemde çok güzel denk geldi krem. Sizde durum nasıl yorumlarınız nedir ?

      Sil
  7. Profosyonel kullanıcı deneyimleriniz bize ışık oluyor.Tesekkurler editor

    YanıtlaSil
  8. Şuan kış ayın olduğu için sanırım 2 adet ürünü Watsonstan 7.90 TL kargo ücreti ile birlikte toplam 26 TL'ye aldım almayı düşünenlere yaz gelmeden almalarını tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  9. HAMİLELİKTE GÜNEŞ KREMİ KULLANIMI Hamilelikte güneş kremi kullanımı son derece hassas bir konudur. Özellikle sıcak yaz aylarında güneş ışınlarının çok dik geldiğini ve ultraviyole ışınlarına mağruz kalındığını unutmamız gerekiyor.

    YanıtlaSil