Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş - Bir Makyaj Blog

14 Mart 2017 Salı

Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş

Selam ! 


Makeup Store  İsveçli kozmetik firmasıdır. Dünya çapında 200 den fazla mağazası bulunmakta - ne şanslıyız ki Ankara'da ise One Tower Avm içersinde açıldı. 1200 ün üzerinde ürün çeşitliliği bulunuyor. Hipo Alerjenik , parfümsüz ve hayvanlar üzerinde test yapmıyor (cruelty -free) olması ile de dikkatleri üzerine çekiyor. Ürünlerini ABD, Kanada ve İtalya gibi ülkelerde kendi fabrikalarında üretiyorlar. Bu sebeple ürünleri yüksek pigmentasyonlara sahip ve ambalajlarının şıklığı da buradan geliyor. 

Bizde geçen haftalarda bir etkinlik sonrası uğramak istedik ve çok memnun da kaldık. Mağaza da bizleri Olcay Hanım , Güllü Hanım ve mağaza müdürü Samet Bey bizleri güler yüz ile karşıladılar. Sizler için izin alarak fotoğraf çekimleri yaptım.

Öncelikle uyarıyorum bu yazı bol görsel içerir :) 

Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş

One Tower Avm'de bulunan mağaza oldukça büyük ve şık. Ürünler cam vitrinlerde sergileniyor ve içeri girdiğiniz an kendinizi özel hissediyorsunuz. 

Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş

Ambalajları oldukça şık ve gösterişli diyorsam boşa demiyorum :) 

Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş
Farlardan bir kısım 
Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş
Leopar severleri buraya alalım lütfen :)


Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş

Cennetten bir kare azizim :)

Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş

Pigmentleri ve göz kalemlerinden bir kesit olsun bu fotoğrafta :) Pigmentler ufak bir şekilde alıyorsunuz ve kolayca dağıtabiliyorsunuz. Renkleri oldukça farklı. Sahne makyajlarında kullanılabilecek renk seçenekleri mevcut. 

Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş
Pigmentlerin duruşu bu şekilde. Işık sarı olduğu için tam yansıtamadım.
Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş

Kuru kafa detayı olmayan hiç bir fırçayı kullanmam canııım 💀

Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş
Rujlar ve dudak kalemleri.


veee ben ne aldım 💃

Makeup Store Mağaza Turu ve Alışveriş

Microshadow Serisinden Maroon rengini aldım. 

Yeni serisinden Maroon rengini kaptığım için mutluyum.

Fiyatı :88 TL 

Yakın zamanlarda tekrar uğrayacağım ve sizde Ankara'da değilseniz online alabilirsiniz. 

Yeni yazılarda görüşmek üzere 🙋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder